{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Kia Ceed ed 2011 styretøj problem {{forumTopicSubject}}

Er efterhånden ved at løbe tør for ideer så nogle her har måske svaret og har fået 4 hjulsudmålt og justere undervogn og prøvet 2 sæt hjul med nye dæk og bremser for og bag er nye og ratvinkel censor står også perfekt
Den trækker svagt til højre ved kørsel og kan mærke på rattet at lige inden jeg holder stille forsvinder trækket til højre og holder jeg stille går det let og smidigt og når jeg begynder at køre igen kommer det omkring fra 5 kmt drejer rattet 2-3 mm til højre og ja så skal man holde svagt imod hele tiden.
Så ja måske det kære el styretøj der kaput eller???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kia Ceed ed 2011 styretøj problem
  • #1   12. okt Gummiet i bærearmen defekt, hvis bremser spiller 100%, er sporet 100% og der ikke er slør i inderste styrearme, så vil jeg skyde på bærearme

• #2   12. okt Ok mulighed så er vel en god ide at skifte højre og venstre

• #3   13. okt Ville skifte dem parvis, ellers risikerer du at den trækker til den anden side.

Har selv en Hyundai, og jeg bruger hjemmesiden: https://www.sparekorea.com/
    De er billige og det virker til at det er originale dele man får, der plejer at gå en uge fra man bestiller til man får varen.

Lad være med at købe de billige hvis du køber nogle herhjemme, gummiet er for blødt.

• #4   16. okt Har bestilt 2 nye så prøver jeg det og virker det ikke nå ja så tager jeg derfra

• #5   20. okt Taget foto af den sidste ,så nu er begge skiftet så venter 4 hjuls udmåling onsdag

profilbillede
  • #6   20. okt

profilbillede
  • #7   20. okt

profilbillede
  • #8   20. okt Det er da ikke spildt arbejde kan jeg se, de er godt trætte i gummiet.
    Glæder til din videre update efter sporing smiley

• #9   23. okt Nå sporet og alt står perfekt men trækker og sidste stykke tid har esp lyst indimellem .
    Nu blinker den jævn hele tiden og alle abs følere viser perfekte tal og retvinklen censor er også oki iflg tester
    Så køre indtil næste syn og så får en forhandler glæde af den for orker ikkeat bruge flere penge,da det nok er noget el fejl og hvor skal man starte for kan have kort periode på 5-10 km hvor esp er slukket

• #10   23. okt Der kan vær hevet i ledning til sensorerne foran ved skift af bærearme, dårlig stik til ABS eller lign, hvis ikke fejlen var der før, må der være sket noget under reparationen.
    Så sikkert et godt sted at starte smiley

• #15   23. okt Abs sensor viser alle hastigheder med tester og ingen udsving i sensor hastighed signal på alle 4 når esp begynder at blinke

• #17   24. okt Fejl løst smiley smiley smiley

• #19   24. okt Min redning blev min icarsoft cr pro+ tester for lagde hovedet i blød for fandt ud af hvorfor den kørte som den gjorde
    Fejlen lå da den blev sporet første gang for EFTER sporing og justering nulstillede værkstedet ratvinkelcensor mens sjussede sig til hvor rattet var lige og så nulstille >:(>:(
    Så idag startede jeg med at nulstille sensor i minus 15 grader hvor esp ikke lyser ved kørsel og efter. Efter hver køretur justere sensoren 5 grader og nulstiller osv indtil rat står lige og ikke trækker til højre pga den prøver at rette bilen op konstant via esp
    Så nu styre og køre den perfekt

Kommentér på:
Kia Ceed ed 2011 styretøj problem

Annonce