{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.069 visninger | Oprettet:

Løs minus pol {{forumTopicSubject}}

Hvis kablet som sidder til minus-polen på batteriet, ikke er spændt ordentligt fast, hvad sker der så med bilen? Hvordan opfører den sig?
Jeg tænker om den ku finde på at gå ud et kort sekund for så at køre videre, hvis kablet skubber sig hurtigt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løs minus pol
  • Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #1   9. maj 2007 hvis der ikke er konstant strøm på, så kan det vel godt logisk set smiley

• #2   9. maj 2007 har nemlig det problem at min kabelsko ikke kan spændes ordentligt fast efter en tur forbi mekanikeren.
    Det sker så rimlig ofte, at den hurtigt sætter ud, lissom når man slipper koblingen for hurtigt, og kører ellers videre igen bagefter.

Men det kan altså godt være årsagen?

• #4   9. maj 2007 ja kan det godt men hvad er chancen for at den hopper helt af battariet og på igen?? for den skal jo helt af for at den kan sætte ud via battariet..

• #5   9. maj 2007 Jeg tænker at når den ikke er helt spændt omkring polen, ku det frirum (som er meget småt) måske skabe den luft imellem sko og pol, som er nok til at bilen sætter ud et kort sekund?

Dvs man i teorien kan starte bilen uden batteri ved hjælp af startkabler, og så kører den via generatoren? Troede godt nok batteriet var mere vigtigt end som så...

• #6   9. maj 2007 Kom nu.. der må være andre som kan have et svar på det her?

• #7   9. maj 2007 den kan godt lige som sætte ud hvis den er løs hvis stelforbindelsen ikke er i orden til motoren kan tændrørene ikke trække gnisten ordenligt.

Kommentér på:
Løs minus pol

Annonce