{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

L J
L J
Tilmeldt:
27. apr 2007
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 1

knækket svinghjul!? {{forumTopicSubject}}

hmm,ja jeg har lidt spørgsmål ang mit svinghjul.der ifølge mekanikern er knækket..det er een octavia 1,9 tdi 2001 110hk...nogen der har erfaring på det område..sket før. årsag.evt andet...fik først at vide det var koblingen..pludselig satte pedalen sig fast i bunden,og jeg hev den op igen..kørte så videre..den ville ligesom ikk slippe gearet...kørte derfra så til skoda house kbh..de fortalte at koblings "navet" udrykker kransen..eller eet eller andet ;p...var knækket og defor var der olie på pladerne....hmmm.....nu får jeg at vide svinghjulet er knækket..hmm!??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  knækket svinghjul!?
  • #1   10. maj 2007 tag dog ind og se det hvis du ikke tror på dem.......

  • #3   10. maj 2007 Der skal da noget af en dobbelt udkobling til for at smadre svinghjulet, he he men hvis lamellerne på tryk pladen har været knækket og kørt rundt, kan de sikkert godt aflive et svinghjul, tag hellere ind og se efter, det er sku ikke alle man kan stole på..

  • #4   10. maj 2007 er det ikke bare fingrene i solen der er knækket? men har godtnok aldrig hørt om et svinghjul der knækket.... 35mm godstykkelse og så uden at du har opdaget, det lyder undeligt. enten har du misforstået noget eller også har de fortalt dig en røver

  • #5   10. maj 2007 well..måske jeg har fortalt noget "ikk fagligt snak"..men sagen var vist at der skulle være 2 ud af 3 bolte nede ved svinghjulet der var knækket,..men der var garanti på det hele så det kommer ikk til at koste mig noget,stadig ærgeligt når jeg kun havde haft slæden i små 48 timer..og nu er der gået een uge...får den imorgen..med ny kobling og svinghjul..hvis gearkassen var blevet udelagt..bliver den vis oxo skiftet...1000 tak for de fine svar gutter..undskyld min ikk "faglige" snak ^^


Kommentér på:
knækket svinghjul!?

Annonce