{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.958 visninger | Oprettet:

Excentrisk hjulmøtrik ???? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Vil have nogle andre hjulmøtrikker da mine gamle ikke bider ordentligt tror jeg. Virker som om at den koniske del ikke er ordentlig eller sådan noget.

Thansen har 2 forskellige der ville passe:

http://www.thansen.dk/product.asp?c=910153008&n=2129751144&pn=2129751148

http://www.thansen.dk/product.asp?c=910153008&n=2129751144&pn=2129751149

Men hvad betyder det når den ene er excentrisk? Og er 60' hældningen på konusen ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Excentrisk hjulmøtrik ????
  • #1   13. maj 2007 ahh.. okay..

hvornår bruger man så excentriske møtrikker? når hullet boltene stikker ud af er skævt i forhold til bolten?

• #2   13. maj 2007 det var da en skam at det er den slags du skal bruge for jeg har den anden slags liggende altså hjulbolte med løs konus

• #3   13. maj 2007 happy:

hehe kan jeg godt se ja.. sådan et sæt koster alligevel klejner.. 300kr for 16 styks :P.

• #4   13. maj 2007 men er det overhovedet sikkert at jeg har brug for andre? Da jeg havde monteret fælgene gik der knap 500 meter så havde møtrikkerne rykket sig løse på den ene fælg.. og det blev de ved med selvom jeg havde bilen løftet op og spændt efter.

det skal siges at nav på fælgen er noget der ligner 65mm og nav på dytten er 56.1.. kan det være derfor at de har rystet sig løs?

Eller er det fordi at møtrikkerne ikke så ud til at komme ordentligt ind? Virkede som om at de ramte 6 kanten helt nede istedet for inde på den koniske del ?

• #5   13. maj 2007 det kan godt have noget med sagen at gøre.. så blir de ikke centreret som de skal og så vil de små svingninger få dem til at rasle løs... ellers skal du have fat i ngle centreringsringe og de koster ikke mange basører

• #6   13. maj 2007 happy:

var også det jeg mistænkte.. Så er der ikke meget andet at gøre smiley

Kommentér på:
Excentrisk hjulmøtrik ????

Annonce