{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

Kristian W
Kristian W
Emner: 1 Svar: 1

Peugeot 107 - Kabineblæser {{forumTopicSubject}}

Jeg har en peugeot 107 fra 2013, hvor kabineblæseren ikke virker ordentligt. Selvom jeg skruer den op på fuld blæs virker den ikke, udover når jeg slår ned ved siden af kopholderen, cirka der hvor blæseren sidder. Dog virker den kun i omtrent 1 minut hver gang jeg slår, og den bliver ligesom sværere og sværere at starte ved at slå på, jo flere gange jeg gør det. Når blæseren kører, og jeg drejer skarpt mod højre, virker den utrolig godt. Hvad kan problemet være, for blæseren kan jo blæse, bare ikke af sig selv, eller i særlig lang tid før den går ud. Mvh Kristian

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 107 - Kabineblæser
  • #1   10. jan Ny blæser den gamle er slidt op

• #2   10. jan Kul kan være slidt i blæser motor
    Men det kan også være dårlig forbindelse i stik/ledninger til blæseren

• #3   10. jan gætter ny blæser. Der skal du have top af instrumentbræt for skiftet den. smiley

• Kristian W
    Kristian W Tilmeldt:
    jan 2025

Emner: 1 Svar: 1
    #4   11. jan Update - Jeg har nu forsøgt mig med en ny blæser motor, men nu kan den slet ikke selvom jeg slår det samme sted som før. Den er bare helt død, så jeg tænkte på om det måske kunne være modstanden, eller om det ikke sagtens kunne være en løs ledning. Jeg tænker mest mulighed nummer 2, da det jo ville give mening at den slet ikke kan nu, da jeg har rykket lidt rundt i diverse ledninger, da jeg skiftede motoren ?

Kommentér på:
Peugeot 107 - Kabineblæser

Annonce