{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

Carsten S
Carsten S
Emner: 1 Svar: 42

Nummer på automatgearkasse hvor ? {{forumTopicSubject}}

Audi A3 8L1 1,8 T fra 1999-2000. Jeg har hårdt brug for at vide hvor jeg finder gearkassenummeret. Mit problem er at jeg tror at jeg har fået nogle forkerte dele sidst den blev serviceret med si og ny olie (gjort flere gange for at sikre at olien i converteren også bliver skiftet) Indtil videre har jeg brugt ca.- 25 liter automatikolie på det. Det egentlige problem er faktisk at jeg er bange for at der er for lidt olie på. Jeg ved alt om at for meget også kan være farligt. Når det er koldt, og bilen også er kold virker den underligt. Det er ligesom at den "ikke tager fat" i hverken D eller R. og det sker kun indtil den bare bliver lunken. Jeg har skiftet det lille rør (ved aftapningsproppen) som skulle bestemme olieniveauet, men det gør at bundkarret kun bliver omkring halv fyldt, og det mener jeg ikke kan være rigtigt, eller ? Tvivlen er opstået fordi bilen (før min tid) har fået en ny/brugt motor/gearkasse, sikkert fra en hugger, og jeg kan ikke vide om den gearkasse stemmer overens med den bilen er født med, derfor behøver jeg virkeligt gearkassenummeret. Bliver lykkelig hvis nogen her kan fortælle mig hvor det findes. På forhånd tak ! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nummer på automatgearkasse hvor ?
Kommentér på:
Nummer på automatgearkasse hvor ?

Annonce