{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Mercedes C250 CDI nødprogram {{forumTopicSubject}}

Har et problem bilen kører i nødprogram, motorlampen lyser ikke men vil ikke over 3000 omdr, når jeg sætter tester på skriver den railpressure low, det mærkelige kommer nu, når tester sidder i stikket kører den op til 5000 omdr og 245 km/t var i Tyskland med tester liggende på gulvet, og kørte ca 900 km, slet ingen problem man når jeg tar tester ud af stikket går den i nødprogram få minutter efter.

Nogle påstår at med tester i stikket får fødepumpen i tanken mere strøm ????? Ved ikke lige hvordan det skulle kunne la sig gøre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mercedes C250 CDI nødprogram
  • #1   5. maj Få målt trykket op til højtryks pumpen og se om det er højt nok

Lav rail tryk kan være flere ting

• Morten
    Morten Tilmeldt:
    jun 2023

Følgere: 21 Emner: 1 Svar: 197
    #2   5. maj Det kan også være tryksensoren på rail som er defekt. og derfor er i nødprg.

• #3   5. maj Logisk set bør det vel være et elektrisk problem.
    Min tanke: der er en knækket/defekt ledning et sted til en sensor omkring trykket.
    Når du sætter testeren på er der jo stel på test stikket. Og da den sidder og lytter med på diverse ting så opnåes stel nu via testeren.
    Men givet kan det som du selv nævner være at den ekstra plus ledning giverr flere amp til en træt pumpe.
    Og alternativt ligger testeren og rydder det som ecu opsummere til et problem. Altså nulstille noget statistik hvert minut eller lign.

Kommentér på:
Mercedes C250 CDI nødprogram

Annonce