590 visninger
|
Oprettet:
Mercedes C250 CDI nødprogram {{forumTopicSubject}}
Har et problem bilen kører i nødprogram, motorlampen lyser ikke men vil ikke over 3000 omdr, når jeg sætter tester på skriver den railpressure low, det mærkelige kommer nu, når tester sidder i stikket kører den op til 5000 omdr og 245 km/t var i Tyskland med tester liggende på gulvet, og kørte ca 900 km, slet ingen problem man når jeg tar tester ud af stikket går den i nødprogram få minutter efter.
Nogle påstår at med tester i stikket får fødepumpen i tanken mere strøm ????? Ved ikke lige hvordan det skulle kunne la sig gøre
nov 2005
Følgere: 168 Biler: 6 Emner: 172 Svar: 12.253
Lav rail tryk kan være flere ting
jun 2023
Følgere: 21 Emner: 1 Svar: 197
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 18 Emner: 20 Svar: 1.300
Min tanke: der er en knækket/defekt ledning et sted til en sensor omkring trykket.
Når du sætter testeren på er der jo stel på test stikket. Og da den sidder og lytter med på diverse ting så opnåes stel nu via testeren.
Men givet kan det som du selv nævner være at den ekstra plus ledning giverr flere amp til en træt pumpe.
Og alternativt ligger testeren og rydder det som ecu opsummere til et problem. Altså nulstille noget statistik hvert minut eller lign.
Mercedes C250 CDI nødprogram