558 visninger
|
Oprettet:
Mekaniker søges til imorgen AUDI ! {{forumTopicSubject}}
jeg søger en mekaniker som kan lave min audi imorgen søndag Det er en kølerslange som er flækket <og det er lige skedt her til aften.
Den skal skiftes. så hurtigt som muligt da jeg har 2 børn og vi er 2 voksne som deler bilen. til arbejde og hente og aflevere børn i..
Så har du værksted eller tingene til at lave bilen med og vil tjene lidt penge for at lave den så Skriv. prisen snakker vi om.
apr 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 25 Svar: 44
nov 2005
Følger: 26 Følgere: 35 Biler: 4 Emner: 53 Svar: 379
du ved hvordan man bruger sådan en så kom fordi og lave den, for viset jeg det selv ville jeg nok ik spørge VEL.. Hallo
Stefan M
takker. smutter der ned og kigger. ?
apr 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 25 Svar: 44
Bare fordi manden ikke er gør-det-selv-mand skal han da ikke svines? Jeg kender da adskillige mennesker der heller ikke kan finde ud af sådan noget, det betyder da ikke de skal fratages retten til at have en bil.
mar 2006
Følger: 39 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 115 Svar: 1.572
Så synes det er helt fair at han får en anden til at kigge på det.
jun 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 11 Emner: 165 Svar: 1.833
jun 2004
vi har masser af kunder der kommer kun for at få påfyldt køler eller sprinklervæske... skiftet viskerblade kommer de oss med.... så det er altså mange der ikke selv kan.... og hvis det ikke interesserer dem er der jo ingen grund til at lære det...
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 699
nov 2005
Det er fair nok du skriver men behold dit lort for dig selv.
det er jo tydeligt du ikke gider at hjælpe men kun svine mig til.. så bare hold dig fra mit inlæg.. TAK..
René M
*viste ikke den skulle luftes ud.. og sådan noget det er jo os derfor jeg spørger om hjælp. vil ikke øddelægge mere end det gavner. har lige fået lavet koblingen.
men det tog og bare ham mekaniker 2½ mrd at lave..
Allan A
Lyder SQ nice Men tror ikke den kn køre så langt.. ? C",)
jun 2004
Nej det kan ikk lade sig gøre at køre så langt med en flækket kølerslange.... 2½mdr for at få skiftet kobling... plejer at ta mig godt 2-2½time.... hehe
nov 2005
tillykke Du er nok en helt.. " spasser "
Til alle jer andre fik lige en ven påbesøg en siger det er et vand rør der er flækket. og ikke en slange.. ? ved ikke om man kan få sådan en hos TH.. men ville heller have kvalitet end TH.
nov 2005
han er os snot dum ham der lavede den.
og derfor får han ikke lov at lave den igen. ?
nov 2005
Du er da en " Spasser " når du bliver ved med at skrive når jeg lige har bedt dig om at holde dig fra mit inlæg.. det viser jo bare hvor klog du er. ?
Eller du er så fatsvag at du ikek forstår en fin hendtydning. ?
hvis jeg vil have en mekaniker til at lave den skal jeg have lov til det også selvom jeg selv kan. hvad vis jeg ikek gider og bare er doven eller vil bruge mine penge..
Så skal jeg have lov til det..
det er ikek alt man gider at rode med selv.
Og nej kan ikke finde ud af det selv nok derfor jeg spørger kloge Åge.. Og jo ved godt hvordan en skruge trækker virker. ved bare ikke hvordan en audi er skruget sammen.
jan 2007
Følger: 25 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 67 Svar: 1.378
jun 2005
Følger: 131 Følgere: 171 Biler: 43 Emner: 305 Svar: 3.882
uha der kommer så gar kunder der ikke engang kan tjække olie på deres egen bil...
de er endnu være
*MuGGe *
håber du finder en der kan hjælpe dig...
jun 2004
hvorfor er det et dårligt job at skrue i biler?????
jun 2004
syns nu min løn er okay.... jeg elsker mit arbejde og lønnen er ikke det vigtigste for mig.... jeg glæder mig til at komme på arbejde og det er da vigtigere... man skal da altid lave det man har lyst til.... og intet arbejde er ringere end andet.... om man er direktør eller gadefejer betyder vel ingenting bare man er glad for det....
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 26 Svar: 736
Typisk den skal smutte i en weekend. Nogle store tankstationer har en lappeløsning så du trods alt kan køre indtil mandag hvor du kan høre SMC eller andre om et nyt rør.
Hvis du ikke selv er frisk på det så ville jeg da håbe at andre i nærheden af dig kan og vil hjælpe. Det er jo træls at stå uden bil.
Det jeg tænker på er et stykke oversize slange ud over hullet med et par spændebånd som trods alt kan gøre at du kan trille forsigtigt indtil du kan få et nyt rør.
Trist at du skal svines til men ak.
Til tråden..
Vi har alle vore felter og områder og fred være med det. Har i dag lavet bil for en kollega som gentagne gange spurgte om hjulbolten skulle højre eller venstre om for at komme af. - Han har til gengæld evner på andre felter end både jeg og andre.
Det faktum blir man glad for når man ligger radbrækket på skadestuen....
maj 2003
Følger: 53 Følgere: 52 Biler: 7 Emner: 32 Svar: 173
nov 2005
hehe Det sakl der os være plads til. hvis man synes det er sjovt..
nov 2005
Snakkede med Benjamin P i tlf han ville lige finde ud af noget om han kunne skaffe sådan et vandrør.
Og tak for jers svar og kommetar alle sammen.
Junker .
har aldrig bedt om hjælp lørdag nat. men der imod søndag.
Mekaniker søges til imorgen AUDI !