{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

historik på min bil {{forumTopicSubject}}

hej BG
jeg har været nede ved vw for at spørge om nogle dele.

men imens at jeg var der nede så jeg lige at de havde hele historien på bilen.

så spurgte jeg om jeg kunne få regningerne på den, så jeg kunne se hvad der var lavet på bilen , så sagde han desværre måtte jeg det ikke.

mit spørgsmål er
hvordan kan jeg få fandt I de regninger , så jeg kan se hvad der er lavet på bilen
( jeg kunne se at der var lavet for ca 200.000 kr på min bil ) :):):):)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  historik på min bil
  • #1   3. jul Jeg er ret sikker på at det er pga GPDR at de ikke må udlevere noget hvor en andens navn/oplysninger er nævnt.. Så skal de ind og redigere i samtlige regninger for at kunne udlevere det, og da det nok er ulønnet arbejde, så er det ikke noget de gider tilbyde.

• #2   4. jul Det stikker lidt dybere end det faktisk. Men det er korrekt at det er grundet GDPR.
    Det dækker bare også over at det "ikke rager" nuværende ejer hvad tidligere ejer(e) har fået lavet på bilen. Så du må faktisk slet ikke se regningerne uden samtykke fra tidligere ejer(e).

• #3   8. jul Hvor gammel er omtalte bil og hvad er det for en?

• kim A
    kim A Tilmeldt:
    okt 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #4   8. jul For at finde data om din bils reparationer, kan du benytte dig af flere digitale værktøjer og registre. Du kan tjekke din bils digitale servicebog, som kan indeholde service- og reparationshistorik, eller Motorregistret, hvor du kan finde tekniske data og registreringsoplysninger. Derudover kan online platforme som TjekBil og Digital Servicebook give dig yderligere indblik i bilens servicehistorik.
    Her er en mere detaljeret beskrivelse af de forskellige muligheder:
    1. Digitale Servicebøger:
    Digital Servicebook:
    Denne platform giver dig adgang til en bils servicehistorik, uanset hvilket værksted der har udført arbejdet. Du kan se detaljer som datoer, udførte opgaver og kilometerstand.
    TjekBil:
    TjekBil tilbyder digitale servicebøger og giver dig mulighed for at se servicehistorikken fra bilproducenternes systemer, herunder mærkeværksteder.
    Bilbasen:
    Bilbasen tilbyder også en servicebog-funktion, hvor du kan finde information om service og reparationer.
    2. Motorregistret:
    Du kan finde tekniske data og registreringsoplysninger om din bil i Motorregistret, som administreres af Motorstyrelsen.
    Du kan se oplysninger som bilens model, årgang, motorstørrelse og synshistorik.
    3. Andre muligheder:
    Autobutler:
    Autobutler kan hjælpe dig med at finde relevante data, når du skal have udført service eller reparationer på din bil.
    AltOmBilen:
    AltOmBilen giver dig adgang til oplysninger om køretøjer, herunder syns- og registreringshistorik, tekniske data og miljøprofil.
    Nummerpladeopslag:
    Du kan bruge online værktøjer som Biltorvet eller Tjekbil til at slå op på en nummerplade og se en række oplysninger om bilen.

• martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 335
    #5   9. jul # 2 Det var da en underlig melding

• #6   9. jul Allan :
    Det drejer sig om en vw golf 3.5 cabrio fra 2000. smiley

• #7   9. jul Golf 3.5, aldrig hørt om den

• Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

Følgere: 2 Svar: 706
    #8   9. jul #7 Allan
    Bare en golf 3 kaleche, og med 4 front. Da de ikke kunne finde ud af, at lave en golf 4 med kaleche

profilbillede
Kommentér på:
historik på min bil

Annonce