historik på min bil {{forumTopicSubject}}
hej BG
jeg har været nede ved vw for at spørge om nogle dele.
men imens at jeg var der nede så jeg lige at de havde hele historien på bilen.
så spurgte jeg om jeg kunne få regningerne på den, så jeg kunne se hvad der var lavet på bilen , så sagde han desværre måtte jeg det ikke.
mit spørgsmål er
hvordan kan jeg få fandt I de regninger , så jeg kan se hvad der er lavet på bilen
( jeg kunne se at der var lavet for ca 200.000 kr på min bil ) :):):):)
jun 2005
Følgere: 45 Biler: 2 Emner: 118 Svar: 1.133
sep 2006
Følger: 35 Følgere: 77 Biler: 11 Emner: 53 Svar: 1.930
Det dækker bare også over at det "ikke rager" nuværende ejer hvad tidligere ejer(e) har fået lavet på bilen. Så du må faktisk slet ikke se regningerne uden samtykke fra tidligere ejer(e).
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 647 Annoncer: 2 Emner: 582 Svar: 15.839
okt 2017
Følger: 1 Svar: 1
Her er en mere detaljeret beskrivelse af de forskellige muligheder:
1. Digitale Servicebøger:
Digital Servicebook:
Denne platform giver dig adgang til en bils servicehistorik, uanset hvilket værksted der har udført arbejdet. Du kan se detaljer som datoer, udførte opgaver og kilometerstand.
TjekBil:
TjekBil tilbyder digitale servicebøger og giver dig mulighed for at se servicehistorikken fra bilproducenternes systemer, herunder mærkeværksteder.
Bilbasen:
Bilbasen tilbyder også en servicebog-funktion, hvor du kan finde information om service og reparationer.
2. Motorregistret:
Du kan finde tekniske data og registreringsoplysninger om din bil i Motorregistret, som administreres af Motorstyrelsen.
Du kan se oplysninger som bilens model, årgang, motorstørrelse og synshistorik.
3. Andre muligheder:
Autobutler:
Autobutler kan hjælpe dig med at finde relevante data, når du skal have udført service eller reparationer på din bil.
AltOmBilen:
AltOmBilen giver dig adgang til oplysninger om køretøjer, herunder syns- og registreringshistorik, tekniske data og miljøprofil.
Nummerpladeopslag:
Du kan bruge online værktøjer som Biltorvet eller Tjekbil til at slå op på en nummerplade og se en række oplysninger om bilen.
mar 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 335
feb 2011
Følger: 7 Følgere: 121 Biler: 15 Emner: 7 Svar: 12
Det drejer sig om en vw golf 3.5 cabrio fra 2000.
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 647 Annoncer: 2 Emner: 582 Svar: 15.839
sep 2016
Følgere: 2 Svar: 706
Bare en golf 3 kaleche, og med 4 front. Da de ikke kunne finde ud af, at lave en golf 4 med kaleche
historik på min bil