{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Skridsikring til autotrailer {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en autotrailer med vippe- / tippefunktion fra Variant som jeg bl.a. bruger til at transportere min havetraktor / plæneklipper på, når jeg skal slå græs i mit sommerhus.

Jeg har lavet nogle små ramper, som hviler på bagenden så jeg kan køre direkte op på traileren når ladet er vippet. Ramperne er skridsikrede.

Min eneste udfordring er - idet traileren jo er vippet når jeg kører op - at det kan være lidt småglat på selve ladet - især hvis græsset har været en anelse vådt og det sidder i dækkene på havetraktoren / klipperen. Vil helst undgå, at klipperen / havetraktoren rutsjer baglæns når jeg kører op på ladet.

Da traileren er helt ny, og jeg også bruger den til andre ting, så vil jeg helst ikke - hvis jeg kan undgå det - til at skrue ting og sager fast i bunden af traileren (fx nogle trælister eller lignende).

Hvad har i af forslag til, hvad jeg kan lægge i bunden af traileren, og som forhindrer, at havetraktoren / klipperen rutsjer baglæns, når jeg kører op ad den og det er lidt vådt?

Det skal selvfølgelig i et eller andet omfang fastgøres på traileren, da ladet jo som nævnt er tippet, og hvis det ikke på en eller anden måde er fastgjort, så skrider det bare ned af det tippede / vippede lad, men måske man kunne lave noget, der kan fjernes efter behov?

Findes der evt. forskellige former for skridmåtter eller lignende? Synes ikke jeg rigtig kan finde noget egnet når jeg søger på nettet, men måske jeg tænker i den forkerte retning mht. hvad der kunne bruges?

Gode forslag modtages derfor gerne!

På forhånd tak for info!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skridsikring til autotrailer
Kommentér på:
Skridsikring til autotrailer

Annonce