{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

Hjælp til Alarm {{forumTopicSubject}}

Halløj alle gutter og gudinder.
Hvis man står med en alarm der ikke reagerer på fjernbetjeningen mere, er det så muligt at udskifte modtagerboksen (hvis der er sådan en) ud, uden at pille ved resten, såsom sirene osv. ?
Eller! Er det muligt at få ændret frekvensen på begge sendere samt modtageren?
Eller! skulle man tage en lille hammer og ordne alarmen et diskret sted i baghaven?
Der står en kasse iskold pils på højkant til den person der kommer med svaret der får alarmen til at virke igen. :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Alarm
  • #1   23. sep 2004 Nej, det er en Sirio777. Jeg kender INTET til den, udover at den har 3punkts-spærre og er lavet i enten Rusland eller Italien.

• #2   23. sep 2004 Batterierne er udskiftet på begge fjernbets. (specialbatterier som koster 150 kr stykket!!)

En sjov detalje: Når alarmen hyler (efter man har taget bilbatteriet fra, og sætter den til slår alarmen automatisk til) , så virker fjernbetjeningen udmærket den ene gang man slår den fra. Spøjst.

• #3   23. sep 2004 Det du gør, er at du går ned til en forhandler, som sælger det mærke, de sender så en ny fjernbetjening, med den kode, som du i den du har lige nu. Kan du ikke tyde papiret, som sidder i, så får du forhandleren til at sende den afsted, og så går de ind i styringsprogrammet, og finder koden, og så køber du den nye fjernbetjening. Wolla, og så virker det - medmindre den du har siddende ude i motorrummet ikke virker :s - Regn med at der går et par dage, før du får den igen. Omkring en uge, eller mere.

Mvh. Daniel

• Thomas P
    Thomas P Tilmeldt:
    jan 2004

Følger: 1 Svar: 4
    #4   23. sep 2004 Kan det ikke være fordi fj.betjening skal kodes til alarmen igen? Ved DEFA lærer alarmen frekvensen fra fj. betjeningen, måske det er det samme for din alarm

• #5   23. sep 2004 Hvis i kender et sted der forhandler Sirio777, så må i meget gerne poste det, for jeg kan ikke selv finde en.
    Var nede ved BOSCH forleden dag for at få målt frekvensen ud, men der sagde ekspedienten/idioten at det kunne ikke lade sig gøre for det var et mærke han ikke havde hørt om før....man står bare og kigger vantro på ham og forlader så stedet.

• #6   23. sep 2004 Det er korrekt, at det er firmaet der hedder Sirio777, men jeg tror ikke det vil gøre nogen forskel hvilket model jeg har under deres sortiment.

• #7   23. sep 2004 Odense. Ellers siger du bare hvor du er henne, så kommer jeg forbi med en kasse af de kolde.
    Hvis du er bosat på den forkerte side af betalingsbroen så takker jeg lige nej... smiley

• #8   23. sep 2004 Pokkers.

Kommentér på:
Hjælp til Alarm

Annonce