{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

Koebben
Koebben
Følgere: 31 Emner: 49 Svar: 75

Ny VAG nøgle med 3 knapper - Hvilken? {{forumTopicSubject}}

Min flipnøgle til min Seat Altea 2013, er super slidt ved låseknappen. Den fjernbetjente centrallås fungerer, men jeg skal virkelig trykke hårdt ned for at få forbindelse, og mærker ikke den her bløde fornemmelse, der ender med et klik. Knappen til at låse op er lidt mindre slidt, og knappen til bagagerummet fejler intet.

Jeg kan se, at der er et hav af uoriginale nøgler, hvor man blot kan flytte indmaden fra sin nøgle over i, og dermed få en "ny" nøgle, men oftest siger de, at man så skal få skåret en ny nøgle i det nye blad. Andre viser, hvordan man kan flytte det gamle blad med over, men måske skal noget tilpasses...

Mit spørgsmål er: Har nogle direkte erfaring med hvilken eftermarkedsnøgle, der er bedst at købe, så jeg igen kan få knapper på min nøgle, der bare spiller? (Når jeg altså ikke vil bruge flere tusinde kroner på en OE nøgle hos VAG).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny VAG nøgle med 3 knapper - Hvilken?
  • Torpedo
    Torpedo Online Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 4 Følgere: 21 Emner: 34 Svar: 3.280
    #1   27. okt 1200 kr hos en låsesmed, det var prisen da jeg spurgte manden i Rødovre centrum. Men mon ikke det er nogen lunde samme priser uanset hvor du kommer.

• #2   28. okt 1200 kr hos nøglebaren på torvet i Køge.

Vi fik lavet en til en Picanto.
    Den virker ganske fint.

• #3   2. nov Køb en ny key fob på Temu/ebay for en hund, selve bladet sidder bare fast med en lille split som du kan presse ud og flytte dit gamle blad samt indmad over på den nye nøgle, har selv gjort det et utal af gange ved mine og familiens biler, fungerer ganske fint, tjek dog lige inden du bestiller at det ikke er selve knappen på printpladen der er fkup;-)

• Koebben
    Koebben Tilmeldt:
    okt 2003

Følgere: 31 Emner: 49 Svar: 75
    #4   3. nov #3

Hej, det var præcist hvad jeg endte med at gøre, tak. Så vi har samme erfaring nu. Heldigvis var knappen på printet i orden, så den fungerer fint med de nye knapper nu. Bladet fra den gamle nøgle flyttede jeg over, men måtte dog lige slibe lidt på den med en fil, for at det kunne passe ind i holderen. Jeg vil helt sikkert gøre det samme igen næste gang, at jeg har en slidt nøgle.

• #5   13. nov Har en kollega der købte en temu nøgle og flyttede hele møget over kostede 80 kr og den har da holdt i 1,5 år nu

Kommentér på:
Ny VAG nøgle med 3 knapper - Hvilken?

Annonce