{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

Golf 4 fejl på fed blanding {{forumTopicSubject}}

Hej står med en golf 4 2,0 som laver fejl på for fed blanding der er skiftet begge sonder samt en MAF føler begge sonder er aktive og MAF måler også

Nu hele historien bilen har kørt med defekt MAF i 1 års tid fordi ejeren syntes det var sjovt den "pruttede" på den dårlige MAF føler nu skal den så til og køre ordentligt igen og har fået ny MAF efter vi udskiftede denne kom der så fejl på lambda 1 system too Rich og jeg går i parameter og ser den slet ikke regulerer jeg skifter så lambda før kat og der sker stadigt intet så prøvede jeg så med nummer 2 og nu der liv i lortet udfordringen er så at den stadigt kaster samme fejl mit spørgsmål er så hvad har i af erfaringer eller ideer jeg er personligt ude i evt utæthed eller noget lav kompression da den har haft spist lidt olie før 0,5liter pr 7500 ca

Når man går af gassen skyder den lidt tilbage ved dog ikke om det blot er fordi det lyder "voldsomt" grundet den har en sports udstødning (e mærket)

Nogen med en god ide?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 4 fejl på fed blanding
  • #1   13. nov Kunne forestille mig at katalysatoren var død. Der er også mærker hvor at en uoriginal lambda sensor bare er nogo.

• #2   13. nov Det er godt nok uoriginal sensor men det er samme mærke som vw selv klister deres mærke på
    Tror dog ikke det er katten da jeg både har haft kamara inde og se hvor den så fin ud og der ikke er nogen fejl på katalysatorens virkningsevne

• #3   14. nov har i nulstillet alle adoptions værdier
    For motorstyringen prøver jo at ændre når den har kørt med dårlig maf sensor

Og der kan går en del km før den ændrer tilbage

Kommentér på:
Golf 4 fejl på fed blanding

Annonce