{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
81 visninger | Oprettet:

andrei s
andrei s
Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 21

Anhængertræk {{forumTopicSubject}}

Jeg har en ændre anhængertræk fra Westfelia, hvor styreboksen har været udsat for vand som gjorde at bilen melder fejlkoder mht. trailerlys - dog uden trailer tilkoblet. Jeg har forsøgt at redde boksen med isopropanol, som har hjulet en del, dog er den ene transistor muligvis skadet.
Jeg har skiftet stikket på bilen, tjekket ledningerne og undersøgt sikringerne, hvoraf én var sprunget (den til traileren) Men selvom den blev skiftet og jeg fik slettet fejlene, dukker de stadig op. Jeg har selvfølgelig også forsøgt at tilslutte trailerstikket, og lysene virker fint. Så det er egentlig bare fejlene, der er problemet. Det er lidt irriterende – både fordi de dukker op i displayet, men også fordi min baksensor "ikke virker", da bilen tror at traileren er tilkoblet.
Det skal siges, at jeg har slettet fejlene med en billig obd 2 scanner fra Amazon til 200 kr. Er det muligvis derfor, at de ikke kan blive slettet, eller er der nogen der har andre forslag til, hvad jeg kan gøre før jeg absolut skal på værkstedet? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anhængertræk
Kommentér på:
Anhængertræk

Annonce