{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Golf 2 Diesel eksperter søges {{forumTopicSubject}}

Hey BG

Jeg har et "lille" problem med min golf, skal have skiftet vandpumpen og har besluttet selv at gøre det. Jeg har så taget generator osv af, og er nået ned til det store beslag som sidder ovenpå vandpumpen, og som skal afmonteres for at skifte pumpen.

Mit spørgsmål er så, om det virkelig kan være rigtigt at man skal have hele dieselpumpen, som jeg tror den hedder, af for at komme ned til de to øverste bolte på det store beslag, som holder vandpumpen. Det er for mig at se et avanceret og tidskrævende projekt at afmonterer sådan en dieselpumpe...???

På forhånd tak

Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 2 Diesel eksperter søges
  • #1   20. jun 2007 nej den skal ikke af har du en lille bitte skrald nøgle så kan du lige komme ind og få fat i bolten det er ikke nemt men det kan lade sig gøre uden du skal have pumpen af huske nu og gør godt rent der hvor o-ringen skal ligge og gi den noget hylomar eller noget ligende for er pisse irreterende og skal skille loret ad igen fordi det er utæt

• #2   20. jun 2007 Det skulle være lige til, dog er der ikke meget plads.. Men du behøver jo ikke skifte hele huset, skift blot vandpunpen.. Den sidder med 6 små 6mm bolte, ud mod remmen.

Jimmi

• #3   20. jun 2007 Christian M

Hmm selvom jeg har det helt store Bacho topnøglesæt har jeg ikke noget som er så småt... kan ikke rigtigt forstå det kan lade sig gøre??

Jimmi J

Vil have en helt ny vandpumpe på, tror nemlig også o-ringen ved motorblokken er utæt på huset

Kommentér på:
Golf 2 Diesel eksperter søges

Annonce