{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.156 visninger | Oprettet:

Golf 2 Diesel eksperter søges {{forumTopicSubject}}

Hey BG

Jeg har et "lille" problem med min golf, skal have skiftet vandpumpen og har besluttet selv at gøre det. Jeg har så taget generator osv af, og er nået ned til det store beslag som sidder ovenpå vandpumpen, og som skal afmonteres for at skifte pumpen.

Mit spørgsmål er så, om det virkelig kan være rigtigt at man skal have hele dieselpumpen, som jeg tror den hedder, af for at komme ned til de to øverste bolte på det store beslag, som holder vandpumpen. Det er for mig at se et avanceret og tidskrævende projekt at afmonterer sådan en dieselpumpe...???

På forhånd tak

Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 2 Diesel eksperter søges
  • #1   20. jun 2007 Har prøvet at skifte vandpumpen på sådan en.. og nej du behøver ik og skal have dieselpumpen af. Hvis man er lidt fiks kan man godt snige en lednøgle ind og få boltene løsnet smiley men det er lidt svært og kan godt drille.

• #2   20. jun 2007 Okay, ja det har jeg godtnok hørt fra et par stykker nu at man kan, så det må jeg jo arbejde videre med... men kan godtnok ikke forstå det kan lade sig gøre, for syntes næsten jeg har prøvet alle stykker værktøj uden held..

• #3   20. jun 2007 hmm ja... jeg brugte en skraldenøgle med sådan et to specielle led på. Svært og forklare men det kan lade sig gøre!

• #4   20. jun 2007 Okay... Nu har jeg lige været ude og prøve igen.. tror nok med det specielle led, at jeg nok kan få den ene bolt af, den tættest med tandremmen, men den til højre for kan jeg altså ikke rigtigt se hvordan man skal få ud??

• #5   24. jun 2007 skift vandpumpe tandrem medløber og remstrammerhjul
    så løser plads problemet sig selv og din moter holder sikkert længere

Kommentér på:
Golf 2 Diesel eksperter søges

Annonce