{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tandrem på Kia Carnival
  • #1   20. jul 2007 hvad er det for nogle data du skal bruge ?
    skal den skiftes eller hvordan

• #2   20. jul 2007 der står i din profil,du er mekaniker.. så behøver du sgu da ikke noget data. der er mærker på alle hjulene,så det kan da ikke være noget problem,jeg skiftede en for en md siden, ingen problem, sørg bare selv for at sætte den på mærkerne og så selv lave nogle med en lak stift så er den skiftet på mindre end to timer. god arbejdslyst

• #3   20. jul 2007 erik, hvis du kan lave tandrem på en carnival på under 2 timer er du eddersprøjtme skrap.. der er sgu ikke meget plads.
    Du skal nok nærmere regne med 4+ timer lars

• #4   20. jul 2007 ja

• Lars S
    Lars S Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #5   20. jul 2007 Hej
    Tak for alle svarene, og jo selvfølgelig kan jeg da skifte tandrem uden de data, men jeg ville jo netop have de data fordi den som den er nu, er lidt sløv i optrækket så måske den ikke står helt korrekt fra sidste skift.

Og det kunne jo gøres lidt hurtigere, hvis jeg ikke skulle bruge tid på at lede efter mærker, men bare vidste hvor de skulle være.

• Lars S
    Lars S Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #7   20. jul 2007 Hej Bo
    Ja det lyder da som om det er til og have med og gøre, der er vel ikke et foto af hvor de mærker skal sidde ?

• #9   20. jul 2007 du er oss skarp hvid du kan gøre det på under 4 timer. KIA har opgivet 8-9 timer for at skifte den... det er noget rigtig lort.....

Kommentér på:
Tandrem på Kia Carnival

Annonce