{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.251 visninger | Oprettet:

Kobling slidt? {{forumTopicSubject}}

Jeg har det problem at jeg skulle lave lidt lyskryds guf, men den tog ikke fat ligesom min gamle polo fra 98, men istedet børstede lidt tænder, derefter har koblings punktet røget op til de sidste 3 cm, hvor den før stod i ca midten ca 5 cm off røg den, lige efter det skete føles det som den næsten var i frigear selvom den var i gear, altså den kørte men bare lidt for meget gas og den ville ikke tage omdrejningerne.

Jeg har nu kørt den i ca en måned efter (laver aldrig guf på denne måde igen) og koblingen tager godt fat, børster ikke tænder på nogen måder, men lidt træls at koblings punktet er røget til toppen, nogen der ved hvad der kan være sket?

Bilen er en MitsMitsubishi lancer 1.6 Glxi fra 93 slutningen af året kørt ca 165.000 kilometer.

Jo også lyder den perfekt inde i kabinen også når den får lidt rpm, men uden foran når den står stille "tikker" den meget lidt, kan kun høres udenfor, inde i kabinen lyder den som sagt perfekt.

Bilen er kørt meget blødt, med undtagelse af enkelte ture når den er varm får den lidt og selvfølgelig også på motorvejen når den er varm.

Alle kan også skrive ang tips om bilen, da jeg intet ved om denne model, alle tips modtages og jeg mener alle.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kobling slidt?
  • #1   26. jul 2007 det med den tikker og ikke vil tage nogle viklinger har intet med koblingen at gøre, og at den børster tænder er enten fordi man ikke bruger koblingen, eller synkromesserne..

  • #2   26. jul 2007 er der ikke hydralik kobling på sådan en? så kan du prøve at lufte den ud..

  • #4   26. jul 2007 Claus har talt.. : ) gør det heller aldrig i en forhjulstrækker, og kun med baghjulstrækker når den skrider...

  • #5   26. jul 2007 alle laver sku lidt engang imellem... * pudse pudse pudse * hehe...

    men håber du finder ud af noget.. lyder ikke helt som en kobling, men så igen. min er os en noget ældre kobling


  • #7   26. jul 2007 ja!! helt rigtigt!! men det jo sjovt at få den til det også! smiley

  • #9   26. jul 2007 Nej koger er noget være noget :^)

    Nogen der ved hvad det kan være ang koblings punktet har ændret sig efter det lille mishab?

    Og kan man ændre/lave det så den står hvor den stod før?


  • #10   26. jul 2007 Og det med kogeren er selvfølgelig ikke noget jeg gør normalt, men skulle lige prøve en enkelt gang da jeg lige havde fået Lanceren.

  • #12   26. jul 2007 I skal vide at jeg intet ved om biler undtagen helt basic.

    I har misforstået, eller jeg har formuleret mig forkert, i toppen af tråden skriver jeg ang koblingen, men så går jeg amok og begynder at skrive om andre små ting som jeg lige tænkte over.

    Derfor er det to forskellige ting jeg skriver om, min episode ang min kobling, og den lille ting ang lyden fra motoren.

    Jeg ved ikke om det er mekanisk eller hydraulisk.

    På forhånd tak hlælpen :^)


Kommentér på:
Kobling slidt?

Annonce