Kobling slidt? {{forumTopicSubject}}
Jeg har det problem at jeg skulle lave lidt lyskryds guf, men den tog ikke fat ligesom min gamle polo fra 98, men istedet børstede lidt tænder, derefter har koblings punktet røget op til de sidste 3 cm, hvor den før stod i ca midten ca 5 cm off røg den, lige efter det skete føles det som den næsten var i frigear selvom den var i gear, altså den kørte men bare lidt for meget gas og den ville ikke tage omdrejningerne.
Jeg har nu kørt den i ca en måned efter (laver aldrig guf på denne måde igen) og koblingen tager godt fat, børster ikke tænder på nogen måder, men lidt træls at koblings punktet er røget til toppen, nogen der ved hvad der kan være sket?
Bilen er en MitsMitsubishi lancer 1.6 Glxi fra 93 slutningen af året kørt ca 165.000 kilometer.
Jo også lyder den perfekt inde i kabinen også når den får lidt rpm, men uden foran når den står stille "tikker" den meget lidt, kan kun høres udenfor, inde i kabinen lyder den som sagt perfekt.
Bilen er kørt meget blødt, med undtagelse af enkelte ture når den er varm får den lidt og selvfølgelig også på motorvejen når den er varm.
Alle kan også skrive ang tips om bilen, da jeg intet ved om denne model, alle tips modtages og jeg mener alle.
maj 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 3 Emner: 28 Svar: 362
maj 2006
maj 2006
jun 2004
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 1 Emner: 356 Svar: 2.430
men håber du finder ud af noget.. lyder ikke helt som en kobling, men så igen. min er os en noget ældre kobling
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 30 Biler: 11 Emner: 133 Svar: 4.527
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 28
Nogen der ved hvad det kan være ang koblings punktet har ændret sig efter det lille mishab?
Og kan man ændre/lave det så den står hvor den stod før?
jul 2007
jul 2007
I har misforstået, eller jeg har formuleret mig forkert, i toppen af tråden skriver jeg ang koblingen, men så går jeg amok og begynder at skrive om andre små ting som jeg lige tænkte over.
Derfor er det to forskellige ting jeg skriver om, min episode ang min kobling, og den lille ting ang lyden fra motoren.
Jeg ved ikke om det er mekanisk eller hydraulisk.
På forhånd tak hlælpen :^)
Kobling slidt?