{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Manta folk kig her..! HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Min manta bliver MEGET varm ifølge tempmåleren i kabinen er den ca 5mm - 1cm over det røde felt, og når jeg tænder for varmen sker der INTET.

jeg tænkte på om vandpumpen evt kunne være stoppet for det ligner at der går slanger fra den op i varmesystemet.

det er en 1,8 s der ligger i den.
på forhånd tak for hjælpen mvh Dennis.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Manta folk kig her..! HJÆLP
  • #1   2. aug 2007 skal lige siges at termostaten virker fint, og der er ny køler og har også skiftet selve varmeføleren.

• #2   2. aug 2007 Hej
    Det er din vandpumpe, skift den og mantaen kører igen.

• #3   2. aug 2007 har du udluftet systemet ordenligt?

• #4   2. aug 2007 Vil æde min gamle hat på det er din spændingsregulator bag på speedometeret der er stået af.
    Min gør LIGE det samme, og de har det altså med at stå af på manta og asconaerne der.

Jeg skiftede vandpumpe og to termostater, det ændrede ingenting. Lufter den tit ud. Intet ændrede den.
    Så det er med 98% sikkerhed den regulator der.

Min kan stå i det røde i flere timer uden at koge. Sååå bare jeg selv ved det.

• #5   2. aug 2007 Raket Erling: ja det har jeg skam.. det er først lige idag den er kommet over det røde felt, ellers plejer den at ligge i starten af det røde felt.

• #6   2. aug 2007 David N: okay, så det er bare et nyt ur eller ?

• #7   2. aug 2007 Prøv smid et termometer i køleren så du kan se hvor varmt vandet bliver. Så kan du da se om det bliver for varmt.

Og nej, det er sådan en lille firkantet regulator med tre ben på, de kan vidst kun købes hos opel og koster 700kr plus moms smiley
    Så jeg har ikke gide investere i en endnu. hehe

• #8   2. aug 2007 David N: sidst jeg målte vandet var det ikke for varmt, men det er fandme nederen at se på troede sq den var ved at koge, men jeg syns det er underligt der ikke kommer varm luft ind det virkede fint i morges

• #9   2. aug 2007 Mit virkede også fint, så fra motorstop til jeg startede den igen begyndte den på det der..
    Ja det er sindsygt irreterende at kigge på. Men jeg har helt ny køler på, så det var ik den den var gal med.
    Og så købte jeg en ny vandpumpe der den kun kostede 300 kroner (mener jeg) og så en termostat der åbnede noget før.

Det ændrede ingenting. Jeg har i hvertfald haft min holdende med termometer i i et par timer nogen gange.
    Og der koger det slet ikke.

Prøv evt at luft den ud igen. Bare lad den holde med kølerdækslet af og fuld blæs på varmeblæserne i lang tid.

Kommentér på:
Manta folk kig her..! HJÆLP

Annonce