{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

Ascona speedometer {{forumTopicSubject}}

Hej..

igår blev jeg den lykkelige ejer af en Ascona b..
og i dag da jeg ville pille det originale speedo ud, og sætte et i med omdr. tæller, olietryk, voltmeter og benzin og temp selvfølgelig:)

da jeg får det gamle ud ser jeg at det "bare" er et stort rundt stik, som også passer i på det nye speedo. men da jeg sætter det til og tænder motoren er det eneste der sker at både temp., og benzin måleren stiger til tops.. og når jeg blinker til højre, skiftes olie og strøm lampen med at blinke.

hvorfor gør den det? er der forskel på det runde stik, fra asconaen, og fra mantaen, hvor det nye speedo kommer fra?

og der sidder stik bagpå speedo, lige bag voltmeter og olietryk, som jeg ikke kunne finde nogle ledninger til.. det samme om bag omdr. tælleren..

er der nogle som har et diagram over ledninger osv.?
eller en online manual?
jeg har set andre asconaer med det samme speedo, så det må jo kunne lade sig gøre Smile

jeh håber nogle kan hjælpe..
på forhånd tak..

ps. med olietryks måler og omdr. tælleren bør der jo går nogle ledninger ned til motoren med en måler af en art... men den originale 1600s, er blevet skiftet ud med en 1900s... så er der noget jeg kan risikere ikke er monteret eller hvordan?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ascona speedometer
Kommentér på:
Ascona speedometer

Annonce