{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Justering af bremser
  • Kim K
    Kim K Tilmeldt:
    jun 2003

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 341
    #1   13. aug 2003 Hej Tue

Der sidder typisk en bremsekraftfordeler under bilen som skal begrænse trykket til baghjulene, det er nok den der er noget galt med. På nyere biler bliver den justeret af vægten bilen er belastet med, om den "gamle" type kan justeres ved jeg ikke.

Med venlig hilsen Kim

• #2   14. aug 2003 Den er nok bare groet sammen, så du skal motionere den og gi den noget smørrelse.

• Tue C
    Tue C Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   18. aug 2003 Tak for svarene, så vidt jeg har kunne se sidder der en reduktionsventil ca. midt under bilen. Umiddelbart er det svært at vudere om den kan justeres. På Onsdag ryger kassen af og så skiller jeg bremserne ad for at rense og polere bakkerne. Ligeledes skifter jeg bremserørene ved samme lejlighed. Det bliver lidt spændene for jeg har aldrig skiftet bremserør før ... er lidt spændt på hvorsvært det er at lufte systemet ud smiley Hvis der er nogen af jer som har nogle smarte "hints" på lager så må i meget gerne melde tilbage...

Om ikke andet så skal jeg nok fortælle om hvordan det er gået så har vi jo alle noge at grine af.....

Mvh Tue

• #4   29. aug 2003 Den gamle type regulerer også trykket via vægten. Den kan sagtens justeres, med mindre den er groet helt sammen. Den justeres ved at måle højden fra plan gulv og op til ALB`en, så skal du kigge i data og se hvad bremsetryk den levere ved denne højde. I dit tilfælde er det for meget, så kig i data og se hvilken højde den skal være for et lavere bremsetryk.

Kommentér på:
Justering af bremser

Annonce