{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.842 visninger | Oprettet:

Problemer med bremselys {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Nu skal i hører... jeg har monteret nogle Golf 3 lygter på min Vento...

Omformerne var irret og dårlige... så jeg klippede dem og satte dem sammen med samlemuffer.. og det har virket i to uger... Men

Så virkede positionslysset i hjøre forlygte og kører lysset i højre baglygte... jeg fandt ud at en ledning var røget ud af samlemuffen.. jeg satte den i og fandt derefter ud at at sikringen også var gået.. jeg skifter den og så virker lysset foran... Men ikke bagpå

Jeg skifter pærer bagpå og det virker... Men nu lyser mit bremse lys hele tiden...

Hvad kan der være galt?? har tænkt på at der er en kortslutning et sted.. men hvor?? eller kunne det være et stel problem??

Hjælp mig

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med bremselys
  • #1   25. aug 2007 Kan være kontakten til at aktivere bremselyset der er galt med. (Samlemuffer og strømtyve) kan også lave mange problemer. Lod altid ledningerne sammen, så er du sikker på at der altid er forbindelse

  • #2   25. aug 2007 jeg tror ikke det er kontakten.. for hvis jeg tager den sikring ud jeg lige har skiftet så virker det normalt igen..

    Det er først når jeg sætter sikringen i


  • #3   25. aug 2007 Hmm. lyder mærkeligt.. Ken kan måske godt ligge en fejl i samlemufferne. Prøv evt at loddde fledniingerne sammen og se om det virker så. Jeg har rodet med efrermonteret hella tågelygte sæt på en golf 3 og der lå fejlen i en samle muffe svor forbindelsen var dårlig. Så blev forbindelserne loddet sammen og så funkede det igen

  • #4   25. aug 2007 ja.. det kan jeg selvfølgelig gøre... men det lyder bare underligt når man siger at positionslyset foran er parallel forbundet med baglyset...

    Hvor fanden kommer bremselyset ind henne???

    Det har vel ikke en skid at gøre med forlygterne


  • #5   25. aug 2007 Hvis du har "Jydekrog" på den kan det være nede i din stik det er galt med eller der hvor strømmen er taget ved din baglygte . . . . . . . det kan også godt være en baglygte pære der er kotslyttet så når der er lys på så giver den spænding til dit stoplys hvis det er en 21/5W pære
    Når du tager den sikring ud så holder det op igen . . . . den sikring du snakker om er det til p lys

    Ellers er det en fejlkode 40 *SS* . . . . . en mont fejl enten en forkert pære hvis du har sat en 21W pære i hvor der skulle side en 21/5w så giver den strøm til den anden side så når du tænder for lyset så lyser de 2 bremselys

    Skriv lige når du finder fejlen :o)


  • #6   25. aug 2007 Må indrømme jeg ikke lige har rodet så meget med lys på sådan en.. Men kan godt høre det lyder lidt sjovt. Men hvis du først har fået problemer med lyset efter du har monteret nyge lygter i for så må fejlen vel ligge der et eller andet sted.

  • #7   27. aug 2007 den er go nok, baglygterne og positionslyset køre på samme sikring.. tjek evt om der er kortslutning i dine positionslys.. havde samme problem hvor baglyset ikke virkede..

Kommentér på:
Problemer med bremselys

Annonce