{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

El Mekaniker til hjælp. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg leder efter en god el mekaniker til at hjæpe en jeg kender med min bil. Han har selv forstand på El, og elektronik da han laver det til daglig. Men han har ikke så meget tid,da han driver et firma. Så han vil gerne have en til at kunne hjælpe ham lidt, så det gik lidt stærkere.

Det skal være en som har lyst til at komme til Fyn, og arbejde, med ham. Selvfølgelig med god betaling.

Det drejer sig om, en Mitsubishi motor, type 4G63 turbo som har siddet i en Galant Vr4 fra 91. Den er så kommet i en Eclipse fra årg 97. Nogle ledninger skal sættes sammen, og nogle stik skal man finde ud af hvad er til, osv. Har lednings diagram. Og manden som arbejder på det, ved godt hvordan det hænger sammen, sådan nogenlunde.

Hvis nogen har interesse, så læg jeres telefon nummer så henvender vi os til jer. Det skal dog være de næste døgns tid, da min bil har holdt i hans garage i 3 uger nu.

PS: Håber nogen har tid og vil hjælpe. Da jeg har snakket med 10 forskellige andre, som ikke har lyst, og ikke gider. ( Forståeligt Nok ) smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  El Mekaniker til hjælp.
Kommentér på:
El Mekaniker til hjælp.

Annonce