{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

K&N på 323 BG {{forumTopicSubject}}

Hej alle på bilgalleri.
Jeg har besluttet mig for at få et k&n filter på min mazdmazda 323 BG, og har to spørgsmål til det som jeg håber der er nogen herinde der kan svare på.

Har fundet en adapter så den det komme på min luftmængdemåler på thansens hjemmeside, og ville som det første gerne høre om der er nogen der har erfaringer med om det passer på min bil (det er en 1,3i)
link: http://www.thansen.dk/product.asp?c=1236602638&n=1225864743&pn=1307268766

Og for det andet, så står der at den adapter der er 77mm, og et k&n er ø76mm. Nogen der ved om det passer på alligevel? uden brug af tape smiley

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  K&N på 323 BG
  • #1   15. sep 2007 Den passede fint på min F´er.... Og skulle da mene at luftmængdemåleren er ens på alle BG´ere....

Ellers kan du få pengene igen.....

• #2   15. sep 2007 Stine L > Din kærestes bil er ikke en 323f BG men en 323f BA

• #3   16. sep 2007 Kim L, ja det ligner meget den samme luftmængdemåler som der er på min, så den passer nok også over på min:) Og du har fået et k&n til at passe på kan jeg se under din bil, så det er jo bare alletiders:)

Stine L, Det er ikke fordi jeg har noget imod det, det var bare at målene ikke helt var det samme, og at der ikke stod min bil model under hvad den kunne passe på.

Men tak for det hurtige svar:)

Kommentér på:
K&N på 323 BG

Annonce