THOR bilalarm - Hjælp ? {{forumTopicSubject}}
Jeg er endnu et af de fjolser der har købt en THOR bilalarm med centrallås og ikke kan få det til at virke, men jeg håber altså nogen vil hjælpe.
Alarmen virker som sådan godt nok med choksensoren, sirenen og blinklyset, jeg skal nok lige sige at jeg ikke har tilsluttet noget på ledningerne til: tændingskabellet, dørkontakten, bræmselys, el-vinduer og bagagerumsåbner. Men mine problemer er når:
1.
Når Jeg låser bilen op med fjernbetjeningen, går der 20-30 sek. så låser den af sig selv igen !
Hvordan kan det være? evt. hvad er fejlen der?
2.
Jeg kan ikke se nogle steder hvordan jeg skal forbinde centrallåsen og alarmen? jeg har læst et sted på nettet om netop denne alarm at man skulle ta den gule og gul/sorte fra alarmen og forbinde med centrallåsen. Når jeg gør det sker der ingenting.
Centrallåsen virker godt nok i sig selv, men når jeg åbner og låser for alarmen sker der ingenting ved centrallåsen.
Er der ikk nogen der har fået centrallåsen til at virke der kan hjælpe?
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 30 Biler: 11 Emner: 133 Svar: 4.527
jan 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 3 Emner: 12 Svar: 135
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 5
Vil det hjælpe?
dec 2003
Følger: 21 Følgere: 17 Biler: 2 Emner: 52 Svar: 256
2 har ikke lige et diagram liggende til den alarm, men mener at der er et stik med orange ..hvid...gul...orange/sort...hvid/sort...gul/sort ledninger. feks hvis det er en positiv styret centrallås skal du sætte 12v in på 2 af ledningerne 2 af dem skal klippes og 2 af dem skla til centrallås styre enheden kan ikke lige huske hvad der skal til hvad
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 5
Men jeg synes bare det er mærkeligt der ikke var nogen rigtig forklaring med til hvordan man klobler alarmen og centrallåsen sammen.
Der er kun 2 ledninger fra centrallåsen. Men fra alarmen er der 6 ledninger til centrallås?
THOR bilalarm - Hjælp ?