{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.510 visninger | Oprettet:

THOR bilalarm - Hjælp ? {{forumTopicSubject}}

Jeg er endnu et af de fjolser der har købt en THOR bilalarm med centrallås og ikke kan få det til at virke, men jeg håber altså nogen vil hjælpe.

Alarmen virker som sådan godt nok med choksensoren, sirenen og blinklyset, jeg skal nok lige sige at jeg ikke har tilsluttet noget på ledningerne til: tændingskabellet, dørkontakten, bræmselys, el-vinduer og bagagerumsåbner. Men mine problemer er når:

1.
Når Jeg låser bilen op med fjernbetjeningen, går der 20-30 sek. så låser den af sig selv igen !
Hvordan kan det være? evt. hvad er fejlen der?

2.
Jeg kan ikke se nogle steder hvordan jeg skal forbinde centrallåsen og alarmen? jeg har læst et sted på nettet om netop denne alarm at man skulle ta den gule og gul/sorte fra alarmen og forbinde med centrallåsen. Når jeg gør det sker der ingenting.
Centrallåsen virker godt nok i sig selv, men når jeg åbner og låser for alarmen sker der ingenting ved centrallåsen.

Er der ikk nogen der har fået centrallåsen til at virke der kan hjælpe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  THOR bilalarm - Hjælp ?
  • #1   24. sep 2007 det med den låser er vel fordi at hvis du låser op ved et uheld at den så selv låser igen hvis du ikk åbner døren inden de der 30 sek... så det går vel over når du får de sidste ledninger sat til..

• #2   24. sep 2007 selvom det havde været en dyr alarm ville den gøre det samme ... når du låser din bil op med alarm kan det være en fejl jo ... og hvis ikke den får et signal om at døren bliver åbnet (dørkontakt) vil den af sikkerheds mæssige grunde låse alarmen igen ... så du vil ikke få det til at fungere før at du har tilsluttet dørkontakterne til alarmen .... jeg har selv haft den thor alarm og den virker ganske udmærket

• #3   24. sep 2007 Men kan jeg ikk bare sætte ledningen til dørkontakten direkte til plus eller minus? jeg ved ikk hvad den skal ha?

Vil det hjælpe?

• #4   24. sep 2007 1. det er fordi du stadig mangler ledningen til dør kontakten, når den ikke får et signal om at døren er åben, låser den i igen.

2 har ikke lige et diagram liggende til den alarm, men mener at der er et stik med orange ..hvid...gul...orange/sort...hvid/sort...gul/sort ledninger. feks hvis det er en positiv styret centrallås skal du sætte 12v in på 2 af ledningerne 2 af dem skal klippes og 2 af dem skla til centrallås styre enheden kan ikke lige huske hvad der skal til hvad

• #5   24. sep 2007 Ja okay, jeg burde kunne få styr på alarmen nu.

Men jeg synes bare det er mærkeligt der ikke var nogen rigtig forklaring med til hvordan man klobler alarmen og centrallåsen sammen.
    Der er kun 2 ledninger fra centrallåsen. Men fra alarmen er der 6 ledninger til centrallås?

Kommentér på:
THOR bilalarm - Hjælp ?

Annonce