{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min rude dugger!!
  • #2   8. nov 2004 Christian P:
    Nix, det er der IKKE, har jeg chekket!! (Det var også min første tanke)

• #4   8. nov 2004 Husker du at lufte ud i bilen engang imellem...?

• K J
    K J Tilmeldt:
    jan 2004

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 20
    #5   8. nov 2004 Ahh... klassisk problem om vinteren.

Jeg har gode erfaringer med følgende:

Hvis du parkerer et "tørt" sted som garage/carport, er det en god ide at lade én af sideruderne stå på klem, så fugten kan komme ud af kabinen.

Eneste problem ved denne fremgangsmåde er hvis du bor i et "bad neighbourhood"...!

Mvh
    KJ

• #6   8. nov 2004 KJ: Jeg bor i Vedbæk på en lille stille lukket vej for enden, så det kan være et rart lille trik.... Der sker nok ikke noget ved det (vi har også videoovervågning i vores carport), så det vil jeg nok fælge.
    Jimmi S: Tror jeg ikke jeg har den helt store lyst til;)
    Asbjørn N: Prøver også lige at vaske den af:D

• #7   8. nov 2004 Hej der, opvaskemiddel kan klare duggen hvis du smøre et micro lag på så er problemet væk ,,der er alså kun tale om et micro lag ,,for det er jo ikke så lækkert med 2 cm "VEL" opvaskemiddel MVH Allan J

• #8   8. nov 2004 Allan J:
    Tak for tippet, det vil jeg tage til efterretning:D

• #9   8. nov 2004 Eller allerbedst: få monteret A/C smiley

• #10   8. nov 2004 Eller rettere, få LAVET dit A/C, det er da standard i sådan vogn som din =)

• #11   8. nov 2004 Kan evt være dit varmeapperat der er utæt.. men så plejer foruden osse at dugge meget

• #12   8. nov 2004 Henrik J, Kasper S, Karsten K: Mit A/C virker fint, som sagt tidligere er det KUN bagruden hvor netop A/C ikke sender luft op på, der er et problem!

• #13   8. nov 2004 jeg har også problemer med dug på bagruden, men jeg har løst det med en affugter i bagagerummet.
    Den billige fra harald skrald, husk bare at den skal tømmes.
    Min kammi, har dog monteret sin med en slange igennem bunden på bilen, så den tømmer sig selv. Noget jeg også skal se at få lavet..
    Nå ja, en affugter kan evt løse dit problem..

ps. husk at sætte affugteren fast på en måde, hvis man kører lidt friskt til *G*

• #14   8. nov 2004 Henrik M: Se det er faktisk et rigtig interesasant råd du kommer med der.
    Det får jeg lige set på om skulle være muligt i løbet af ugen:D

Kommentér på:
Min rude dugger!!

Annonce