{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Polo termostat? {{forumTopicSubject}}

Jey, jeg har en polo fra 95 med en standard 1600 motor. Jeg er ikke sikker på, det rent faktisk er et problem men...

Jeg kan se på min temperaturmåler, at bilen ikke er meget for at blive varmere end lige over det hvide felt. DVS, når jeg har varme ind til kabinen. Hvis jeg slukker for varmen stiger den til 70 grader ved almindelig kørsel. Hvad kan der være "galt"?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polo termostat?
  • Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.197
    #1   14. nov 2004 Enten din termostat... eller en af de 2 temp. følere... den ene går til dit instrument, og hvis nålen svinger meget er det sikkert den.... husk at tjekke og plastic-huset er flækket ved termostaten... det har de det med at gøre... Frank

• #2   14. nov 2004 Frank H>>> Øhm, om nålen svinger meget ved jeg ikke helt. Nogen gange når jeg har lukket for kabinen til varmen, kan den godt finde på at ændre i temperaturen. Men det er svært at sige.

Jeg har også lagt mærke til at bilen ALDRIG bliver mere end 90 grader varm. Den når kun op på 90 grader, når den holder i tomgang. Ellers bliver den max 70.

Lyder det mest som termostaten? og hvad ville det koste at skifte sån en?

• Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

#3   15. nov 2004 Tror det er termoataten som driller... Det er normalt at den ikk kommer over de 90 grader... det gør de som regel aldrig... Vil tro der blir brugt en arbejds-time på udsk ca... så er det bare hvor du vælger at få det lavet... Et vw værksted er jo ikke ligefrem billigt... Frank

• #4   15. nov 2004 Frank>>> Jeg ahr set på en termostat til 60 kr hos Onkel Høyer. Er det meget svært at skifte? Hvor er du fra? Vil du have chancen for at plukke en fattig lærling?

• Ole D
    Ole D Tilmeldt:
    feb 2003

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 5
    #5   16. nov 2004 Hej Lasse,

Jeg har selv haft samme problem for nogen tid siden - og jo' det var termostaten, der var færdig. Jeg købet en ny hos Østegaar, hvor der også fulgte en ny O-ring med. Den skal skiftes ved samme lejlighed. Jeg tro godt du selv kan skifte den, hvis du er lidt snild. Det kræver en lille skralde nøgle og nogle ikke for stor fingre... så går det. Husk at efterfylde med kølervæske, og check det efter bilen har været startet!
    Mvh
    Ole smiley

• Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

#6   16. nov 2004 Bor på Bornholm.... Hvor er du i landet?

• #7   16. nov 2004 Frank>>> Hvad fanden laver du derovre, når jeg skal bruge dig her? Jeg bor i Ringsed.

Ole D>> Mmm, jeg ved ikke helt.. Jeg kører 130 km hver dag, og hvis jeg får lavet noget lort, kan det jo gå gruelgt galt.

Kommentér på:
Polo termostat?

Annonce