{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Tyveri af bil {{forumTopicSubject}}

Jeg har været så uheldig jeg fik stjålet min opel kadett, igår nat (7okt) omkring 23-0, hvor mere eller mindre har smaddert alt på den. smiley Lagt og kørt race i den på en grusgrav, hvor de så ikk rigtig har kunne se, eller om det har været meningen, at den skulle front talt køres ind i en grus bunke. Ergo, min front skørte er kørt af, smaddert lygter, styrekulgerne er gået í den, anlæget er væk, samt hele min hæthylde (som var narda vær da der ingen højtaler var i), mit udstødning er knækket helt af, bilen er total riset og næsten umulig og kører.

Vil ikk gerne ud for det igen, så har bestemt mig for jeg vil ha en alarm i, der har i tidernes morgen været en, men er selvfølgelig kortsluttet. Og har ikke engang haft bilen i 14dage, så har ikk fået købt nogen.. nogen der kan anbefalde en billig alarm, som bare lige virker som en hurtig løsning.

Bilen står lige pt. som jeg har fået den, lige til og hoppe ind i og kører væk igen. Har ikk mulighed for og kører den andre steder hen end hos mine forældre, og satse på, den ikk er væk imorgen.. Nogen der har noget forslag på hva jeg kan gøre indtil jeg får det lavet på torsdag??

På forhånd tak.

Carina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyveri af bil
  • #1   9. okt 2007 Uff, sikke en træls oplevelse ö

• #3   9. okt 2007 Meget.. Lige pt. er jeg ikk ret glad for bilen.. smiley Tanken om der er andre der har kørt i den, og rodet rundt med den, er rigtig rigtig klam..

• #4   9. okt 2007 puha, undersøg om du har mulighed for at få en låne bil?

• #5   9. okt 2007 nismo: Har jeg ikk mulighed for.. Men hvordan jeg kunne gøre det mindre synligt der har været indbrud i den. folk kan bare kigge ind, og se der er hænger ledninger over det hele.. og kan ikk få de stoppet op igen..

• #6   9. okt 2007 Strips, og så få samlet alt hvad der hedder ledninger osv op så de ikke hænder i fodrummet feks - men ryk lige i varmekonsollen imidten for at se om den har fat i nogen af ledningerne, for hvis du stripser dem op kan det gøre at du ikke kan regulere varme/luft inde i kabinen så pas på du ikke får stripset nogle bevæglige op også - lad vær med at efterlade bilen alene, og tøm bilen for alt hvad der hedder personlige egendele, mobil, taske, cd'er osv - hvis ruden er smadret så skær noget plastic til og giv det en omgang gaffa tape rundt i kanten.

smiley

• #7   9. okt 2007 Kommer der ikk billeder af den?

Du kan leje et "lagerrum" og holde den der inde.. Ved ikk om man må det, men kan ikk se noed problem i det smiley

• #8   9. okt 2007 Men jeg er sku ked af at nogen har taget sig den frihed at låne din bil - det fanme strengt.. :S

• #9   9. okt 2007 Totalt dårlig oplevelse, Køb da en anden bil så. Kadett og golf, er osse totalt oplagte biler og stjæle for tyve

• #10   9. okt 2007 :-S
    Skod...
    Køb en billig rat lås evt. det skræmmer nogen af de langfingrede væk.
    Og ellers noget alarm der kan give dig besked via sms eller over fjernbetjeningen hvis den går.

• #11   9. okt 2007 Vil sige, det kommer anpå hvem tyven er smiley
    -Hvad formålet med tyveriet er.

• #12   9. okt 2007 Det er ikk den fedeste måde. smiley men kan jo ske for alle. Men ved der er en bil som sikkert os er en de har haft med, som er udbrændt nær den by min er fundet i. knap 2-3 km fra hvor min stod. Som os var en opel kadett. Så føler mig lidt heldig.. for vil jo ikk gerne af med den. for den kører sku godt ellers..

Hva koster sådan en rat lås ting??

• #13   9. okt 2007 de fås fra 50-200kr og skræmmer de fleste væk, for hvis man har 2 biler, og den ene står med ratlås, så vælger de nok den uden smiley

• #14   9. okt 2007 det kunne godt tyde på det var lokale der havde stjålet den... røvhuller....
    og en lille hund kan sådan en fåes for

• #15   9. okt 2007 Tja man skal ikke lade sig nare af ratlås.... Som I kan se på min golf var der ratlås på da den blev taget.... De bukker bare rattet...

Men ærgeligt med din bil.

• #16   9. okt 2007 hvis de vil have bilen skal de nok få den... om de så skal lave indbrud efter nøglerne.. men skal de bare være nogle røvhuller og smadre rundt så tager de typisk dem der ikke er ratlås/alarm på

• #17   9. okt 2007 jeg fandt en billig cobra til min røde passat.. rumsensore, shock sensoe der reagere på en flue..

• #18   9. okt 2007 Tror hellere jeg må få en ratlås til min bil:( Det sku være sådan at mån ku sætte 10.000 volt til ens bil... så man ku holde de langfingrede tyveknægte væk fra dyret:/

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #19   9. okt 2007 ja det er total skod smiley

havde kadett for nogle år siden, den blev også nakket og måtte skrottes da de havde smadret alt indvendig og motor gear osv var dødt.

håber du får bilen ud og køre igen smiley

• #20   9. okt 2007 det er sku træls .. www.macca.dk de har nogle alarmer som kan fåes meget billig. gav 160 for en med Motorstart osv ..

og virker glimmernde.

• #21   9. okt 2007 det sku aldrig sjovt at få stjålet sin bil min gamle ford havde stået på køge station men havnede i dyb brønd inden omkring glostup den var totalt fuckt op og fyldt med vand og olie inden ja så den havnede hurtig hos en ophugger fatter ikke at folk har så lange finger og ikke kender forskel på dit og mit og ikke respekter hva andre har

• #22   9. okt 2007 ikke for noget, men en Kadett 1,3 med så mange skader, så er det da næsten billigere at købe en tilsvarende? og så evt flytte de dele over som var specielle. Jeg går ud fra det var uden kasko.

Udover de mange synlige skader, kan der også være skjulte skader, og da den er blevet behandlet hårdt kunne det godt virke som om den kunne være blevet skæv, og at motor og gearkasse måske har set bedre dage. Jeg ville finde en tilsvarende og så bruge den gamle til reservedele.

Men var det politiet der fandt bilen?

• peter k
    peter k Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 38 Svar: 45
    #23   10. okt 2007 Bor selv i kolding og synes da normalt ikke der er de store problemer med biltyverier. Men derimod indbrud i bilerne. Bor nede i midtbyen sidegade til tøndervej og her er der eddermanme tit indbrud og hærværk på bilerne. Så tror sku bare du har været uheldig med din opel

Kommentér på:
Tyveri af bil

Annonce