{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MAC JOHNS G-MAXX gevindundervogn?
  • #1   24. okt 2007 du bør nok søge i forum! da dette har været oppe MANGE gange!!!

men ja Mac terra er kvalitet! og har altid været det...
    de er ret store indenfor branchen og har bla. produceret fjedre til ford har jeg hørt!

• #2   24. okt 2007 det er lillebror til v-maxx

V-Maxx har vist lidt mere "finish" end G modellen

• #3   24. okt 2007 ja har sådan en undervogn på min og er fuldt ud tilfres med den..

• #4   24. okt 2007 Søg forum GO! søg

• #5   24. okt 2007 Havde det på min golf 3.. og synes ikk det er toppen.. men det er okay..

• Hansen G
    Hansen G Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 200
    #6   24. okt 2007 Har tidligere kørt med KW og FK de var ok men havde overhoved ikke bedre køreegenskab
    vi er 3 kammi her i byen der har købt Mac Johns G-maxx virker lige efter hensigten meget let at
    monterer i laveste stilling rimeligt hår lidt højere op meget god køreegenskab er virkelig tilfreds.
    holdbarheden på vores ser meget godt ud har lige fået en gang lys tecsty.

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=239471

• #7   24. okt 2007 har en kammi som har den på sin G3'er,.
    og han er meget tilfreds, virker rigtig godt(altså som den nu engang skal) og nem at justere,.
    og så er prisen jo yderst atraktiv..

• Andreas J
    Andreas J Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 71
    #8   24. okt 2007 V-maxx hedder nu efter hvad jeg kunne finde MAC JOHNS G-MAXX

Fandt denne : indlæg
    På opfordring skal vi hermed komme med følgende oplysninger vedr. Mac Johns G-Maxx.
    Denne gevindundervogn bliver Importeret til Danmark af Nielsen Viborg Group ApS. og
    sælges og distribueres af (nvautodele.dk) den store forvirring beror sikkert på at for ret
    lang tid siden samarbejdede vi med et hollandsk firma dette samarbejde ophørte på grund
    af man ikke kunne enes om salgsprisen på den Danske markeder samt garantiordning til
    kunden/forbrugeren man ville simpelthen have betydelig større pris end vi ville,vi valgte at
    indlede en direkte import så vi selv kunne fastsætte salgsprisen og den til hørende service
    Mac Johns G-Maxx har siden gennemgået et par positive ændringer. Vi ser tid til andet at
    nogen ønsker at sår tvivl om ovennævnte men der skal da også stort salgstalent til at sælge
    en identisk vare til en betydelig højere pris (For øvrigt bliver de begge importeret og ikke
    fremstillet i Holland som nogen ønsker at fore give)

Mvh.
    nvautodele.dk
    G.A.Viborg

• #9   24. okt 2007 Jeg kører med Mac Johns G-Maxx undervogn på min ene Volvo dog ikke justerbar. Og den lever fuldt ud op til mine forventninger. Kvaliteten er helt i top.
    Jeg kan varmt anbefale NV autodele og fra jeg bestilte undervognen over nettet og betalte via netbank gik der 2 dage så havde jeg sagerne.

• #10   24. okt 2007 bruger den undervogn til ræs ude på stepperne og den virker fortrinligt,og er tilsyneladende også ret holdbar.Har før kørt med nogle temmelig dyre varianter og jeg kan ikk mærke forskel,vil godt anbefale den.Den er iøvrigt produceret i kina,deraf den lave pris.....

Kommentér på:
MAC JOHNS G-MAXX gevindundervogn?

Annonce