10.697 visninger
|
Oprettet:
MAC JOHNS G-MAXX gevindundervogn? {{forumTopicSubject}}
Ville høre om nogen har erfaringer med dunne undervogn, om den er go nok eller er der nogle hager ved den eftersom den er billig? Den forhandles hos nvautodele.dk
På forhånd tak
jun 2005
Følger: 88 Følgere: 87 Biler: 1 Emner: 155 Svar: 13.848
men ja Mac terra er kvalitet! og har altid været det...
de er ret store indenfor branchen og har bla. produceret fjedre til ford har jeg hørt!
jun 2005
Følger: 88 Følgere: 87 Biler: 1 Emner: 155 Svar: 13.848
V-Maxx har vist lidt mere "finish" end G modellen
aug 2004
Følger: 15 Følgere: 12 Biler: 1 Svar: 35
aug 2004
Følger: 34 Følgere: 33 Biler: 7 Emner: 365 Svar: 1.405
dec 2006
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 126 Svar: 2.288
sep 2007
Følger: 1 Svar: 200
vi er 3 kammi her i byen der har købt Mac Johns G-maxx virker lige efter hensigten meget let at
monterer i laveste stilling rimeligt hår lidt højere op meget god køreegenskab er virkelig tilfreds.
holdbarheden på vores ser meget godt ud har lige fået en gang lys tecsty.
http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=239471
maj 2006
Følger: 50 Følgere: 47 Biler: 2 Emner: 5 Svar: 341
og han er meget tilfreds, virker rigtig godt(altså som den nu engang skal) og nem at justere,.
og så er prisen jo yderst atraktiv..
sep 2007
Følger: 1 Svar: 71
Fandt denne : indlæg
På opfordring skal vi hermed komme med følgende oplysninger vedr. Mac Johns G-Maxx.
Denne gevindundervogn bliver Importeret til Danmark af Nielsen Viborg Group ApS. og
sælges og distribueres af (nvautodele.dk) den store forvirring beror sikkert på at for ret
lang tid siden samarbejdede vi med et hollandsk firma dette samarbejde ophørte på grund
af man ikke kunne enes om salgsprisen på den Danske markeder samt garantiordning til
kunden/forbrugeren man ville simpelthen have betydelig større pris end vi ville,vi valgte at
indlede en direkte import så vi selv kunne fastsætte salgsprisen og den til hørende service
Mac Johns G-Maxx har siden gennemgået et par positive ændringer. Vi ser tid til andet at
nogen ønsker at sår tvivl om ovennævnte men der skal da også stort salgstalent til at sælge
en identisk vare til en betydelig højere pris (For øvrigt bliver de begge importeret og ikke
fremstillet i Holland som nogen ønsker at fore give)
Mvh.
nvautodele.dk
G.A.Viborg
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 52 Biler: 10 Emner: 33 Svar: 2.208
Jeg kan varmt anbefale NV autodele og fra jeg bestilte undervognen over nettet og betalte via netbank gik der 2 dage så havde jeg sagerne.
sep 2003
Følger: 27 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 24 Svar: 845
MAC JOHNS G-MAXX gevindundervogn?