{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

Bananmanifold 306 {{forumTopicSubject}}

har fundet en ny banan til min bil.. men her på link er der forskæl på dem jeg har fundet til min peugoet 306 1,4 fra 93 med små 75 hk.

på min standart mani der sider lambasonde helt oppe som på den ene af de to baner her den anden sider helt ned ved samlingen til selve uds...

og det er selvfølig den til 2000.- hvor den sider nede hvordan klare jeg lige den... da jeg heller vil give 2 kg end over 3 kg...

http://www.snkjaer.dk/manifold-peugeot-p-260.html

http://www.ctstyling.dk/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bananmanifold 306
  • #1   27. okt 2007 kan det svære ikke give lige link på nummer 2 link til min mani men vis i lige finder den frem og lure... under banan

• #2   27. okt 2007 ingen der kan hjælpe mig... ??

• #3   27. okt 2007 ikk for at være en lyseslukker eller noget. Selvfølgelig er det fed at have en på.
    Men er du klar over du ikk får en skid ud af det.
    Brug pengene på noget andet hvis jeg var dig.
    Men kan godt forstår dig hvis du vil have en.
    Du må gerne spørger for råd. Det ikk for at være en idiot

• #4   27. okt 2007 ved det ikke lige frem giver noget men den jeg har er rustnet op så meget at min lambesonde røg af i dag... kæmpe hul i manifol så vil heller give 2 kg for en banan end give 2600 for en standart mani.. og desuden får jeg beder lyd.

• #5   27. okt 2007 Det også rigtigt nok. Men så bliver det den dyre. For din lambdasonde kan ikk nå derned. Ellers må du ringe til den billige og spørger om den er som på billedet eller om den sidder oppe. Har du prøvet hi-speed.dk

• #6   28. okt 2007 Hvis man trækker ledningen om, kan labdasonden sagtens ny. det gjorde vi med min. Man trækker bare lamdbasonden tilbage dne vej, som den kommer fra.
    Og hvis du har planer i fremtiden om, at skulle hente flere hk ud af den bil. Så er det altid godt, at have banan på.

Kommentér på:
Bananmanifold 306

Annonce