{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.339 visninger | Oprettet:

Airbag Fejl {{forumTopicSubject}}

min airbag lampe lyser konstant, og har gjort det længe, det brokkede synsmanden sig lidt over, er der noget man selv kan tjekke og gøre for at fejlfinde eller skal den bare op værkstedet..? bilen er en fiat brava, hvis der er nogen der ved hvor kontaktorer og sensorer sidder, kan jeg prøve om måle om der kommer strøm ud. nogen der ved om det er beskrevet i værkstedshåndbøger?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Airbag Fejl
  • #1   2. nov 2007 ændrer man på sæde indstillingen i mine forældres berlingo, lyser deres lampe også, på den bil sidder der en kontakt eller stik under sædet som bliver påvirket, er der noget i den retning her?

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #2   2. nov 2007 ved ikke med fiat, men hod peugeot og citroen er det et kendt problem med at stikkene under sædene til selstarmmere og evt sideairbags laver dårlig forbindelse, og man derfor får en fejl på airbag systemet

• #3   2. nov 2007 sidder der en kontakt på selestrammeren..? dvs den der spoler selen op, og sidder i dørstolpen..?

• #4   2. nov 2007 Når det er en fiat, er dit køle-element til varme-apparatet helt sikekrt utæt....! Og derfor drypper der vand ned på din Airbag-styreboks, som sidder lige nedenunder.
    Det koster en ny boks, og i mange tilfælde, skal der også et nyt ledningsnet til, da reservedelene er blevet lavet om, hvilket gør at dit ledningsnet ikke længere passer på den ny boks...
    Det er en generel fejl på punto og brava....

• #5   2. nov 2007 det lyder ikke rart, men der er ikke andrer teg på utæt hed, den dugger i hvertfald ikke som da pssaten var utæt.. smiley

• #6   2. nov 2007 Kim p det rigtig at fiat har haft nogle problemer med deres varme apperat og det kan godt skyldes det du siger det men er udlært fiat mekker og har lavet det det 100 gange problemet er som regel et stik under´sædet med en løs fobindelse i tester på også finde ud af hva det er for et søde lod stikket problem løst. og MHT. dine forældres berlingo har jeg lavet nøjagtig samme reperation som den jeg lige har beskrevet på sådan en også.

• #7   2. nov 2007 Ja, klip stikkene af under sæderne og lod ledningerne sammen. Det virker i 9 ud af 10 tilfælde.

• #8   8. nov 2007 bravoen kører ikke med sideairbag så der er ikke stik under sædet, det er nærmere ratspolen, de koster ca 800 kr

• #9   8. nov 2007 der har kørt nogen kampagner med stikkene ved boksen, men hvis der er en slags vandlås ved boksen er det ikke det ( bøjning på ledningen med strip om så vandet ikke når helt ned til boksen)

Kommentér på:
Airbag Fejl

Annonce