{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

e32 hugger i højeste gear {{forumTopicSubject}}

jeg har en bmw e32 med automat gear som egentlig kører meget fint.. men ligeså snart jeg kører 100 og den skifter til det høje gear så hugger den godt og grundigt i det hvis jeg accelererer.. men det er kun der den gør det i sportsdrive flyve den derudaf.. mekaniker havde tester på der sagde lambda sonde og sprøjtede så noget væske igennem der skulle rense og bagefter meldte tester ingen fejl men huggerriet er der endnu.. nogle der evt er lidt klogere end min mekaniker
m.v.h.jacob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af TV 280 kr.
  • Rep. Af asko opvaskemaskine 799 kr.
  • Elektriker - Udskiftning af 2 udendørslamper og opsætning af 1 pendel 1.500 kr.
  • Egeføj 2.800 kr.
  • VVS-installatører. Tømme vand ud af opvaskemaskine 668 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  e32 hugger i højeste gear
  • #1   10. nov 2007 mekaniker tjekkede osse gearkasse olien og sagde ok for det..

• #2   10. nov 2007 ja det sku nærmest en kørende computer..
    men mekanikerne får en chance mere til at kigge på det ellers er der vel ingen anden udvej end at få et bmw værksted til at ordne det : (
    men en anden ting jeg lige kommer i tanke om er idag da jeg startede den hoppede den lige lidt i omdrejningerne et minuts tid hvis det hjælper til forslag

• #3   10. nov 2007 den siger ikke noget den trækker bare ikke jævnt i det gear men værst er det lige ved de 100 når man når længere op føles det ik så slemt.
    uden at have så meget forstand på biler tror jeg ik det er gearkassen... men mere noget med den regulerer forkert... den første gang han havde tester på fourenede den meget altså der kom benzin i udstødningen... så selv om den ik meldte fejl tror jeg desvære lambda sonden skal skiftes

• #4   10. nov 2007 hmmm suk suk
    må jeg jo så lige få mek. til at til at tjekke
    hvad kan sådan en gearkasse koste ?

• #5   10. nov 2007 jeg gav 6500 plus moms for den jeg fik til min
    den havde så osse kun kørt 136000km
    men tjek lige nr på inden du´bestiller en ny

Kommentér på:
e32 hugger i højeste gear

Annonce