490 visninger
|
Oprettet:
e32 hugger i højeste gear {{forumTopicSubject}}
jeg har en bmw e32 med automat gear som egentlig kører meget fint.. men ligeså snart jeg kører 100 og den skifter til det høje gear så hugger den godt og grundigt i det hvis jeg accelererer.. men det er kun der den gør det i sportsdrive flyve den derudaf.. mekaniker havde tester på der sagde lambda sonde og sprøjtede så noget væske igennem der skulle rense og bagefter meldte tester ingen fejl men huggerriet er der endnu.. nogle der evt er lidt klogere end min mekaniker
m.v.h.jacob
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 149
jun 2007
men mekanikerne får en chance mere til at kigge på det ellers er der vel ingen anden udvej end at få et bmw værksted til at ordne det : (
men en anden ting jeg lige kommer i tanke om er idag da jeg startede den hoppede den lige lidt i omdrejningerne et minuts tid hvis det hjælper til forslag
jun 2007
uden at have så meget forstand på biler tror jeg ik det er gearkassen... men mere noget med den regulerer forkert... den første gang han havde tester på fourenede den meget altså der kom benzin i udstødningen... så selv om den ik meldte fejl tror jeg desvære lambda sonden skal skiftes
jun 2007
må jeg jo så lige få mek. til at til at tjekke
hvad kan sådan en gearkasse koste ?
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 23 Biler: 6 Emner: 3 Svar: 118
den havde så osse kun kørt 136000km
men tjek lige nr på inden du´bestiller en ny
e32 hugger i højeste gear