Elektronik problem {{forumTopicSubject}}
Hey folkens.
Jeg har et mindre problem. Har haft postet før, om noget lignende, men nu er det blevet alt for irreterrende. Når jeg starter min Laguna, med en åben dør, så springer den sikringen til højre positionslys/instrumentbelysning/kabinelys. Altså én sikring. Det startede med kun at være af og til den sprang sikringen, men nu er det hver gang men glemmer at lukke alle døre. Samtidig med den begyndte at springe sikringen, virker lyssummeren heller ikke mere. Og desuden lyser kabinelyset når starteren køre.
Er der nogen som har et bud på hvad det kan være? Og evt. hvor fejlen er? Har tænk på det måske kunne være lyssummeren der er smeltet eller noget, men har ingen anelse om hvor den sider. Har ellers kigget.
feb 2007
Følger: 49 Følgere: 46 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 1.111
okt 2004
Følger: 1 Følgere: 14 Biler: 3 Emner: 64 Svar: 5.036
feb 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 3 Emner: 26 Svar: 175
apr 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 22 Svar: 81
Martin B - Ja, har kigget alle sikringer igennem, alle andre har det fint. Men det virker som en overgang af en eller anden art, da lyssummeren ikke dur, og den springer 15A sikringer.
feb 2006
Følger: 79 Følgere: 76 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 65
vil jeg tro... ved ikke lige hvordan det er med dørkontakten men følg evt. den ledning der går fra føredøren af så tror jeg du finder summeren...
god fornøjelse
blom
apr 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 22 Svar: 81
Elektronik problem