{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til saxo ejere
  • #1   13. nov 2007
    VTR en en 1,6 8V

VTS findes både i en 1,6 8v / 16v

• #2   13. nov 2007 Det med gearkassen er desværre rigtig nok, de er meget svage på dem.. Når det så er sagt så er det sku en fantastisk bil, de kører godt og så er den også pisse fræk... min mening hehe..

• #3   13. nov 2007 Gearkasse kan godt gå til i syncromesherne men det kommer helt an på hvor godt den er blevet behandlet! Sørg for at køre en god tur hvor du går alle gearene godt igennem...
    Ellers skal du kigge efter rust, og lytte efter bøsninger der er gået!
    Men almindelig sund fornuft kommer man langt med... Har selv haft en 16v i et halvt år nu uden problemer, mens andre har haft mange problemer... Det afhænger af hvor godt den er blevet behandlet, og om service er rimelig overholdt!

God fornøjelse med købet!

• #4   13. nov 2007 rust skal du ikke være bange for smiley de er lige før de næsten ikke kan ruste... Men det handler jo så også om du finder et eksemplar som er blevet passet på, for nogle af dem er sikkert bollet...

• #5   13. nov 2007 Gearkassen skulle have nogle svagheder, men det har alle de franske sku, men den kan sagtens holde, så længe man ikke misser gearskifte, det er det de ikke kan tåle....... ;0)

Men ellers fed vogn, der er godt med spræl i.

Michael G.

• #6   13. nov 2007 Mange tak drenge smiley

• #7   13. nov 2007 Hej

Har haft en 106 Rallye med 16V kværn i, og har skruet i den så meget at jeg kan gøre det i søvne nu.

Det gode først: Den er superfed på vejen! Motoren er en sand perle og undervognen er virkelig lavet til at æde sving.

Det dårlige: Synchromesherne i gearkassen er svage. Min kammerat kører rally i en Saxo 16V - den kører 300km prøve, og så skal der nye synchromesher i. De kan ikke laves så de holder, så hyppige olieskift er nødvendige. Bagbroen kan være slidt op i lejerne, og det kan blive en bekostelig affære. Hvis ikke bagbroen er i orden, så er et afslag på et par tusinde i prisen på sin plads. Kabinen knirker og det hele er jo lidt fransk, sjovt nok.. MEN..

Det glemmer man hver gang man kommer ud på de små veje og kan lege lidt. Jeg skal helt sikkert have én igen engang.

Held og lykke med købet!

• #8   13. nov 2007 kender en som her en og der har været en del problemer med den....

Kommentér på:
Til saxo ejere

Annonce