{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

SKOOOD!! {{forumTopicSubject}}

nederen nedtur af første klasse det her. min bil har lige været ved mekaniker i 3 uger og en dag. for at få lavet bremser, kobling, justeret gearkasse, nye trækaksler og kardan led, og div. andre små ting. fik den igår eftermiddags ca. kl. 14.15 (fredag d. 16-11-2007) og så igår aftes så står gearkassen vist helt af da jeg lige kommer hjem, 150 meter fra, hopper den ud af gear, der lufter brændt, og kan se da jeg kommer hjem med og næppe at der pisser gear olie ud af bunden af bilen. er det trist eller ?? har været nede hos ham i dag og skal så bare have transporteret bilen derned nu her inden længe. det er bare røv og nøgler. nogen ideer om hvad det kan skyldes ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SKOOOD!!
  • #1   17. nov 2007 3 uger, så længe har jeg sq godt nok aldrig haft en bil på værksted.

Men hvis ham mekkeren har pillet ved gearkassen og den går i stykker lige bagefter, er det da nærliggende at tro han har lavet et eller andet galt.

Men det var da så endnu en grund for mig (ikke fordi jeg behøvede flere) for ikke at købe Kia

• #2   17. nov 2007 hvordan i helvede kan en kia fra 98 have ædelagt trækaksler og alle de andre ting?? hold da kæft noget lort :S ... enten voldtager du den bil eller også er kia som der bliver sagt industriaffald...

lyder mest som om gearkassen er samlet forkert... en synkromesse der ik passer eller noget i den stil

• #3   17. nov 2007 Hvis mekanikeren Har pillet ved lortet og det så gik i stykker, så er det ham det skal Ellers skal du melde ham til panserne..

• #4   17. nov 2007 Betale... skulle der stå imellem "SKAL" og "Ellers" haha... staver ikke så godt om morgenen

• #5   17. nov 2007 mark - korrekt... man kan kun brokke sig hvis man kan bevise det har været monteret forkert eller er en ny del der gik i stykker med det samme

• #6   17. nov 2007 det vi jeg nemlig også mene. fordi har nemlig fået at vide før at han var lidt af en svindler engang i mellem. såeh.... men det kommer til at stå på hans egen regning... grunden til at det hele der skulle laves var fordi jeg ramlede galt i den for en måned siden såeh.... men hvis han tager flere penge for det går jeg til noget forbruger råd eller nogen lignende. fordi det er bare noget RØV det her.

Kommentér på:
SKOOOD!!

Annonce