{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

er løsningen spacer?? :s {{forumTopicSubject}}

har fået mig et par nye fælge, men tror ikke der er nok gevind at sætte dem fast på..
har ikke prøvet på min egen endnu, men på en vens bil, med samme mål..
det passer fint på, men synes ikke der er nok gevind plus at vi ikke kunne få boltene ind i fælgen.. hvis i forstår

1# skal jeg bore fælget op hvis jeg har samme problem, eller kan man få nogen smallere bolte som kan komme ind..??

2# skal jeg have spacer på, hvis der ikke er plads til boltene?? (ja ved at de er ulovlige, men kender ikke helt til hvad de gør)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er løsningen spacer?? :s
  • #1   27. nov 2007 spacere behøver nødvendigvis ikk være ulovlige... jamen hvis du ikk kan få bolten ind i hullet så ja, tyndere bolte... og hvis der ikk er meget gevind ville jeg vælge længere bolte... med spacere kommer der bare endnu mindre gevind da den vil presse fælgen ud...


  • #2   27. nov 2007 ja sådan har jeg os forstået det, at spacer skubber fælgene ud.. men vidste ikke om det var fordi, at man sætter spaceren på skiven(hvor fælget skulle side) og så kom en ny ``plade´´ med gevind og plads til fælgene.. så alt efter, hvor tyk denne plade var, jo længere ud kom fælget..

    men længere bolte siger du.. det har min lokale dæk pusher??

    og hvorfor længere bolte??


  • #3   27. nov 2007 Er det ikke møtrikker du mener? Er ret sikker på de sidder med møtrikker og ikke bolte.. Tag en fælg med ned til den lokale dækmand, så har han 100% nogen møtrikker der passer.

Kommentér på:
er løsningen spacer?? :s

Annonce