Manglende gnist? Cevic årg 93.. {{forumTopicSubject}}
Jeg roder lidt med en cevic 1,5 lsi fra 93' som ik kan starte, der er ik gnist på den.. Først fik jeg jeg set at midterkullet i fordeledækslet næsten var brændt helt væk, så et nyt dæksel blev mont. men stadig ingen gnist.. så prøvede jeg med en anden tændspole for troede måske at den kunne være brændt af når ik den kunne komme af med gnisten men stadig ingen gnist.. i lidt omvendt rækkefølge begynder jeg så at måle lidt på det, der er tilsyneladene ik signal til tændspolen og ledningen går i gennem et tændingsmodul, eller sluttrin om man vil, og ind til en ud af to givere der sidder i strømfordeleren.. den ene giver TROR jeg er til indsprøjtningen og den anden til tændingen (den ene har 4 hakker den anden har flere).. men så prøvede jeg med en anden komplet strømfordeler fra en hugger, den er godt nok ik i ret go stand men jeg prøvede og stadig ingen gnist.. er der nogen der ved om der er andre følere der har noget med tændingen at gøre på sådan en cevic, krumtapsgiver eller noget i den stil?, synes ik at jeg har kunne finde andre givere end dem der er i fordeleren.. men kunne jo have overset noget
okt 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 5 Emner: 21 Svar: 571
for det andet så vil jeg foreslå dig og gå ind på www.honda-klub.dk de kan give bedre hjælp end nogen her
for det tredje så prøv og lav nogle linjeskift (Enter) engang i mellem.. så kan det være folk gider læse hvad du skriver
Manglende gnist? Cevic årg 93..