{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Baglys problemer på Kadett E {{forumTopicSubject}}

Min KKadett er begyndt at strejke lidt med baglyset... Noget meget meget mærkeligt er sket.

Den ene pære var gået ud så den lyste ikke helleri kke når jeg bremsede, det er venstre side.

Da jeg så skiftede til sprit ny pære så ville den kun virke når man bremser.

Jeg ville kigge på det idag, men kom til at knække den ene pære, men pludselig lyste venstre side på fuld bluds.. Tror det var bremselys, når højre sides pære sad i.. den højre pære den sprang.

Hva kan problemet være... Og kan jeg evt trække en ny ledning fra venstre sides lys over til højre side?

Jeg har et trailertræk der er luset på lys i den ene side, tror i det er det der laver ballade?



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baglys problemer på Kadett E
  • #1   9. jan 2008 På min kadett går der en ledning ud til venstre baglygte og så fra venstre over til højre side.

    Jeg mistede så strøm på min ledning, så har taget strøm fra lyset i bagagerum. DVS nu lyser baglyset når jeg sætter tænding på. Det nok ikke helt up to date det ledningsnet.


  • #2   9. jan 2008 tjek dine stel forbindelser, Til baglygterne, de kan lave mange sjove problemer, hvis de ikke er 100% i orden

  • #3   9. jan 2008 Det er højst sandsynligt dit anhængerstik der laver bøvl. De har meget let ved at irre dernede.

Kommentér på:
Baglys problemer på Kadett E

Annonce