{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

El-problemer på G4 V6 4-motion {{forumTopicSubject}}

Hej med jer!

Jeg har lige været ude lidt tidligere idag og hente min nye bil, en G4 V6 4-motion.
Et par timer senere, mens jeg er ude og køre, begynder ABS, ESP og airbaglampen at lyse i instrument bordet. Kort blev lyset meget svagt i speedometret osv, og bilen begynder at hakke.

Jeg holder ind til siden, og slukker bilen. Herefter prøver jeg at starte den igen, men der er ikke nok strøm til at starte bilen.

10 min senere prøver jeg igen at starte den, og nu er der lige tilstrækkeligt med strøm, og bilen starter.
Jeg vender snuden hjemad, men der går ikke mange minutter, før den skaber sig igen.
Lamperne i instrumentbordet lyser igen, lyset bliver svagere, og den hakker igen. Den kan ikke engang holde sig igang i tomgang og går ud, mens man kan høre nogle relæer klikke.

Jeg får skaffet et nyt batteri, i håbet om at det bare var det, der var dårligt, men nej... Den kører normalt i et kvarter, men så skaber den sig på samme måde som før. Her tager jeg nøglen ud af tændingen, men nu kører motoren fortsat, selv der ingen nøgle er i tændingen...?!

Så nu er jeg på herrens mark, og er ret irriteret og ærgerlig, over at jeg kommer ud for det her, allerede efter jeg kun har haft bilen i små
5 timer...

Nogen der kan komme med noget input?

Christian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  El-problemer på G4 V6 4-motion
Kommentér på:
El-problemer på G4 V6 4-motion

Annonce