{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Diesel folk, hjæææælp..?? {{forumTopicSubject}}

Hej.. Jeg har et lille problem med min Toyota LandCruiser BJ73.. Og håbede måske der var et klogt hovede som kunne hjælpe mig...
Når jeg har luftet pumpen ud, så kan den køre indtil at pumpen løber tør igen, og så går i stå igen. Så kan jeg håndpumpe pumpen og filteret op igen, og så starte den igen. Jeg lufter ud både ved filter, pumpe og et dyserør...
Har forsøgt bla. at lave en slange som gik direkte i en reserveduk(i tilfælde af at den sku trække luft i et tæret rør, eller defekt slange fra tanken af).
Har så fundet ud af at den slet ik suger diesel'en via den lille fødepumpe som sidder på dieselpumpen. Så den har jeg os skiftet idag uden held.. Der sidder en lille arm med en fjeder på, som går ind i pumpen fra fødepumpen af, og den kan jeg mærke, arbejder hvis jeg vil håndpumpe den. Så ville heller ik mene at selve dieselpumpen fejler noget....
Håber der er nogen der kan hjælpe mig, er sku ved at være blank for ideer...........

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diesel folk, hjæææælp..??
  • #1   16. jan 2008 Prøv at mont en klar slange fra din finter og over til pumpen og se om der kommer luft der hvis der gør det så er det nok din håndpumpe på din filter der er deft ellers den o-ring som sider i toppen af din filter

• #2   16. jan 2008 Jesper B: Det med den klare slange er ik dumt, men der sidder vist banjobolte i begge ender af den nuværende slange, så det er ik så let.. Jeg har skiftet filteret, og har haft det af og på et par gange nu, men den kan selvfølgelig godt sidde skæv.. Det vil jeg i hvert fald undersøge..

• #3   16. jan 2008 ok men den med slangen bruger vi altid oppe på arbejde og det er det eneste der virker og nogle gange er det ikke så nem og mont men så må vi lave noget så det kan skruges på . . . . dem håndpumper kan nem gå til og så vil den suge luft den vej ind . . . . men skriv lige når du har funden fejlen

Kommentér på:
Diesel folk, hjæææælp..??

Annonce