{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hornet 564t alarm
  • #1   30. jan 2008 har også den alarm.. men har ik tilsluttet fjernstart funktionen.. men du må da lige lege lidt med fjernbetjeningen eller glo i manualen smiley

• #2   30. jan 2008 Hey havde så en alarm på den gamle bil kan det passe der er 2-3 knapper på siden mener der er en * og et p prøv at holde p inden i 2- 3 sek så kommer man vidst ind i menuen, nu det lang tid siden evt. kan jeg lige snakke med en jeg kender der har den alarm hvis det er for det squ et kedeligt tidspunkt at står op på hver morgen hehe mvh Dennis

• #3   30. jan 2008 André M

jamen nu er det sådan at jeg lige har fået bilen hjem og så finder jeg ud af at maualen er på engelsk og hvis det er noget jeg ikke fatter en skid af så er det lige det hehe....

Dennis .

godt navn hehe.... jo det er lige den smil der sidder to knapper på fronten og 3 på siden, okay det vil jeg da lige prøve her i weekenden men du må da godt lige spørge din makker om det er det man skal gøre fordi vil ikke rigtig lave rav i det når jeg ikke ved om det er rigtigt hvad jeg laver hehe... men mange tak for hjælpen indtil videre

• #4   30. jan 2008 Hey igen jamen jeg snakker lige med ham så vender jeg lige til bage til dig mvh Dennis

Kommentér på:
hornet 564t alarm

Annonce