{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.751 visninger | Oprettet:

Blinklysrelæ Carina E-->Lyser konstant {{forumTopicSubject}}

Hej,

Mine blinklys lyser konstant i Højre side når jeg starter bilen men ikke når jeg bare har tænding på.

Mit bud er at relæ'et er gået så det vil jeg prøve at skifte men kan ikke komme ind til det.

er det nogle der kan nogle tricks eller nogle tips til hvordan man kommer ind til det?

Det er en Carina E 1,6 Commander fra 94'.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blinklysrelæ Carina E-->Lyser konstant
  • #1   1. feb 2008 Det kan godt være jeg spørger dumt men sidder relæ og sikringer ikk under ratet i sikrings boksen på så en carina...det mener jeg det gør og det da til at komme til der.
    nå men jeg har desværre ingen tricks.
    håber du finder ud af det mvh Dennis

• #2   1. feb 2008 jo det gør de men på sådan en boks er der sikringer på den ene side og relæ'er på den anden side og jeg kan ikke komme ordentlig til boksen så jeg se hvilket et der blinklysrelæet og kan slet ikke få min hånd om bag ved den.

og det er lidt koldt udenfor så har ikke brugt forfærdelig meget tid på det. Jeg ville hellere sidde herinde bag skærmen til at præcist ved hvordan jeg skal komme til relæ'et.

• #3   1. feb 2008 ok jeg forstår mmh ja kender nu mange der har haft så en bil men heldigt for dem er det meget normalt at de aldrig går i stykker hehe det er jo verdens mest stabile vogn.
    , må desværre melde pas her kan ikke huske hvordan det ser ud mvh dennis

• #4   1. feb 2008 Yaaaiii

Jeg fik relæ'et ud!

Men det var ikke det der var Fejlen :S... Men så må det være en løs forbindelse et eller andet sted.

• Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 57
    #5   2. feb 2008 Hvis du har anhængertræk på så tjek stikdåsen , i langt de fleste tilfælde er det fordi at den er irret sammen på bagsiden .

• #6   2. feb 2008 Ja Fejlen lå i anhænger stikket

Kommentér på:
Blinklysrelæ Carina E-->Lyser konstant

Annonce