{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Peugeot mekaniker søges... {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal have skiftet toppakning på min 406 2.0 HDi (8v med diesel partikelfilter - RHS motor)

Alle dele er indkøbt, og var selv gået igang idag, men kunne simpelthen ikke finde hullerne til at låse svinghjul og knastaksel. Desuden havde jeg noget svært ved at se hvordan hulen man skal adskille forrør fra turbo.

Alle dele er købt, værkstedsplads haves (lige nord for København) og jeg kan selv fjerne diverse skærme, dæksler, ledninger slanger osv, så det ligesom kun er det "midterste" der skal ordnes. Kan også sagtens selv samle skidtet igen...

Evt. nogen der kunne være interesseret i at tjene en skilling på det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot mekaniker søges...
  • #1   19. feb 2008 hvor meget vil du give? jeg arbejder hos peugeot i kbh

• #2   19. feb 2008 Tja, hvad plejer prisen at være for den slags? Autodata siger 12 timer, men det er jo så også med alt, og går ud fra at det er incl. komplet adskillelse af topstykke. Det er kun pakningen der skal skiftes - jeg beholder de gamle paraplyer. Jeg har købt tandremskit, vandpumpe, oliefilter, slibesæt, toppakning og strækbolte...

Hvad vil du skyde på at det løber op i af tid og penge???

Jeg er 99% sikker på det er toppakning. Der er alt for højt tryk i kølesystemet, og kølervæsken bliver presset ud gennem låget i ekspansionbeholder. Bilen kører ellers upåklageligt! Turboen er da ikke vandkølet, eller???

• #3   19. feb 2008 Bor forresten selv på Amager...

Kommentér på:
Peugeot mekaniker søges...

Annonce