Peugeot mekaniker søges... {{forumTopicSubject}}
Jeg står og skal have skiftet toppakning på min 406 2.0 HDi (8v med diesel partikelfilter - RHS motor)
Alle dele er indkøbt, og var selv gået igang idag, men kunne simpelthen ikke finde hullerne til at låse svinghjul og knastaksel. Desuden havde jeg noget svært ved at se hvordan hulen man skal adskille forrør fra turbo.
Alle dele er købt, værkstedsplads haves (lige nord for København) og jeg kan selv fjerne diverse skærme, dæksler, ledninger slanger osv, så det ligesom kun er det "midterste" der skal ordnes. Kan også sagtens selv samle skidtet igen...
Evt. nogen der kunne være interesseret i at tjene en skilling på det?
jul 2006
Følger: 40 Følgere: 39 Biler: 7 Emner: 70 Svar: 1.440
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 206
Hvad vil du skyde på at det løber op i af tid og penge???
Jeg er 99% sikker på det er toppakning. Der er alt for højt tryk i kølesystemet, og kølervæsken bliver presset ud gennem låget i ekspansionbeholder. Bilen kører ellers upåklageligt! Turboen er da ikke vandkølet, eller???
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 206
Peugeot mekaniker søges...