{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "motor str ?"
motor str
hey er ved at købe en mercedes 300e-24v... men efter alt jeg har søgt på passer årg kun til en 12v ... hvor kan jeg finde ud af va det er for en evt link til billeder af motor /forskæl
hey er ved at købe en mercedes 300e-24v... men efter alt jeg har søgt på passer årg kun til en 12v ... hvor kan jeg finde ud af va det er for en evt link til billeder af motor /forskæl
Skrevet af: thomas o - 30. nov 2011
motor str?
hvor kan man se hvad motor str min bil har ? jeg har lige købt den og den skal have en ny toppakning så det er jo rimeligt vigtigt. på reg og på syn står der kun peugeot 306 xr ikke om det er en 1,4 ...
hvor kan man se hvad motor str min bil har ? jeg har lige købt den og den skal have en ny toppakning så det er jo rimeligt vigtigt. på reg og på syn står der kun peugeot 306 xr ikke om det er en 1,4 ...
Skrevet af: conni j - 13. apr 2009
motor str.
hvor stor en motor må jeg smide i min kadett.. der ligger en 1,6ér i nu. Det skal kune synes med den anden motor.. jesper k
hvor stor en motor må jeg smide i min kadett.. der ligger en 1,6ér i nu. Det skal kune synes med den anden motor.. jesper k
Skrevet af: jesper k . - 30. nov 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Skifte toilet 1.200 kr.
- Jord græs oprydning 2.500 kr.
- skifte vandhane i bryggers 500 kr.
- Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
- Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.
jun 2005
Følger: 88 Følgere: 87 Biler: 1 Emner: 155 Svar: 13.848
udover hvis det står på den!
du kan ikke bare se slagvolumen sådan uden videre.
jo selvfølgelig kan du se om det er en 16 liters lastbil kværn eller om det er en 1,0 liters motor
men ikke 1,3 vs. 1,6
hvis der står 1,6, må du stole på det
jun 2005
Følger: 88 Følgere: 87 Biler: 1 Emner: 155 Svar: 13.848
der står nok en motorkode.
men hvis du allerede ved det er en 1,6'er?? hvorfor så i tvivl?
okt 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Biler: 9 Emner: 230 Svar: 399
motor str ?