{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.382 visninger | Oprettet:

Sædevarme 206 HDi {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Peugoet 206 HDi 2.0 , 2004

Men den har et lille problem med sædevarmen. Nogle som har prøvet det før ?
Den virker fint når, indtil sikringen springer så kan jeg skifte sikring og så sker det samme igen kort efter..

Den har det sådan at over i det ene sæde er det kun ryggen den varmer, men hvis jeg tænder for sædevarmen i modsatte sæde hvor alt begge dele virker så springer sikringen stadig..

Nogle som kender til problemet ? Jeg bruger en sikring med 15A, hvilket også står i min instruktionsbog.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sædevarme 206 HDi
  • #1   13. mar 2008 Det er standard i en Peugeot, og hvilken som helst anden fransk bil, at sædevarmen ikke virker. Grunden til at sikringen springer er nok, at et af varmelegemerne er kortsluttet.

• #2   13. mar 2008 Det er sgu da ikke standard, det kan sgu da ske i hver anden bil smiley Men det lyder som om varmepuden er defekt smiley

• #3   14. mar 2008 ja det er dit sæde varme der er def .til thomas hvor mange peugeot har du da haft .for det er mere reglen end undtagelsen at sædevarmen er def i en peugeot når de har nogle år på bagen jeg har selv skiftet i samtlige peugeot er vi/jeg har solgt så det er et problem på de biler.men det er bare at få det skiftet så er du kørende igen...michael

Kommentér på:
Sædevarme 206 HDi

Annonce