{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

Skæve fælge? {{forumTopicSubject}}

Fik sænket bagenden på Astraen for en lille måneds tid siden, men lige siden har hun vrikket med røven når man kører langsomt, og ryster ganske heftigt når man kommer over 80...
En kammerat satte hjulene på efter sænkningen, men han glemte at børste lidt løst skidt væk inden...
Men kan det virkelig passe, at det kan gøre så meget?
Altså, hun vrikker ganske pænt med røven - føles som om det er et par cm fra side til side...
Og siden der ikke er noget op/ned-bevægelse går jeg ikke ud fra at bagaksler har lidt nogen skade...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skæve fælge?
  • #1   31. mar 2008 Måske en centrerings der er blevet klemt lidt og nu sidder imellem nav og hjul??

• #2   31. mar 2008 ellers er det fordi bilen skal spores... skal man altid huske efter en sænkning..

• #3   31. mar 2008 Det kan godt være skidt, men lyder lidt voldsomt, har du kigget dækkene efter, de kan godt gå i karkassen.

Min far havde problemet engang med dæk der kun var 2 år gamle, og han kører som en morfar, så de var ikke blevet mishandlet. Dækmanden der satte nye på for ham sagde at det var salten fra vejene der havde ødelagt dem, salten var gået ind i karkassen så jerntrådene var begyndt at ruste, så dækkene havde slået sig helt vildt.

• #4   31. mar 2008 Laier .: Man kan ikke justere en Astra på bagakslen, så det er ikke derfor, så havde han mærket det på forhjulene. Men lige bortset fra det, så har du ret i at det er en rigtig god idé at få bilen sporet efter en sænkning.

• #5   31. mar 2008 Ok, så tænker jeg ikke på sporing...
    Ved ikke hvor gamle dækkene er, da jeg kun har haft bilen i et halvt års tid, men de er da ved at være så slidte, at de skal skiftes...
    Så håber jeg et par nye dæk på alu kan løse problemet...

Kommentér på:
Skæve fælge?

Annonce