{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

225-40-18 på E36 @ 35MMsænk PROBLEM??? {{forumTopicSubject}}

Hej. Håber der er nogen der har prøvet det samme/har en god idé.....

Dækket går på fjederskålen.....

Jeg har en E36 320i Sedan fra 6/94.
Jeg har et par M3EVO kopi fælge med ET41.
Dækkene er 225-40-18.. et eller andet budget-mærke...
Sidstå år havde jeg dem på og det hele kørte bare derudaf.

Så her i vinters var mine bagstøddæmpere blevet svage, så jeg købte mig en komplet sportsundervogn fra JR.
Den skulle sænke 35mm, så det tænkte jeg ville blive problemfrit.... Det var det også hele vinteren, den er bare dejlig at køre med sådan en undervogn...

MEN NU::::: jeg ville montere mine 18'' nu.. her hvor det så småt bliver vejr til det.... MEN det inderste af dækket går på underkanten af fjederskålen foran......
På mine sportsstøddæmpere er der kort sagt kortere imellem spindel og fjederskål end på de org støddæmpere....
Hvad fanden gør jeg.... Firmaet som har solgt mig undervognen vil self ikke tage den tilbage....... smiley

Jeg har prøvet nogle 5mm spacere, hvilket hjalp i højre side, venstre fjederskål er drejet på en lidt anden måde i konstruktionen, så den går på med ca. 1,5cm af dækkets slidbane..... dvs. at det kan spacere ikke klare...

Den er monteret som den skal der har været prof folk på opgaven smiley Den er også sporet.

Bagunder er der intet prob, og der er masser af plads i hjulkassen, det er kun støddæmperens skål der går på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  225-40-18 på E36 @ 35MMsænk PROBLEM???
Kommentér på:
225-40-18 på E36 @ 35MMsænk PROBLEM???

Annonce