{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Hurtigt spørgsmål! Udstødning! {{forumTopicSubject}}

Hey!
her for et par uger siden satte jeg ny Katalysator på Corolla'en

jeg brugte de medfølgende pakninger og smurte det hele rigtig godt til med noget flydende udstødningspakning.

problemet er ikke at det er utæt! det er 100% tæt!

MEN! noget af det flydende udstødningspakning er blevet mast ind foran katalysatoren og er hærdet op så det ligger og rasler som en lille sten!

jeg vil selvfølgelig gerne have det skidt ud igen. men kan jeg skille den ad og stadig få det tæt igen når nu det flydende pakning er tørt??? eller skal der helt ny på? jeg har nemlig ikke mere...

Tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hurtigt spørgsmål! Udstødning!
  • #1   9. apr 2008 har du prøvet a give den fuld pedal?... så den lille "sten" bliver blæst ud.. bare et forslag..
    smiley

• #2   9. apr 2008 Henrik --> jep det har jeg prøvet!

og der røg alt det ud som sidder "bagefter" katalysatoren!!

det skidt (ophærdet pakning) ligger før katalysatoren! og der er ikek gennemgang i sådan en fætter! den er fyldt med sådan noget net og tråde.

det var bare om man kan få hærdet pakning til at slutte tæt igen uden at påføre mere frisk? for jeg har nemlig ikke mere!

• #3   9. apr 2008 aha okay det kan jeg så godt se.. nederen... men hvis det først er hærdet kan det vel ikk slutte tæt igen hvis du skiller det ad...

• #4   9. apr 2008 du kan sagtens skille det ad igen, og når du så skal samle det igen skal du bare rengøre det godt. men det er ikke så smart at bruge det flydende pakning foran katten, da det kan sætte sig fast inde i katten og simpeltshen ødelægge den.

• #5   9. apr 2008 Henrik --> nej det var nemlig det jeg tænkte...

Mads --> okay, så det kan godt pakke tæt igen? der sidder jo også en alm. udst. pakning

men ja det ved jeg så nu! hehe...
    det spreder sig jo når man spænder flangen til! så noget af det løbet ind i selve røret lige før kat'en! og så er det blevet hårdt og knækket i stykker. så nu ligger det og rasler.

så tror jeg lige at jeg vil skille det ad nu her! jeg bliver sindsyg af den rasle lyd i tomgang! hehe

• #6   9. apr 2008 ja, hvis du rengøre det godt! men så når du samler det, skal du probbe lidt mindre på af det flydende

• #7   9. apr 2008 brug udstødnings pasta

• #9   9. apr 2008 Mads --> jamen det er jo problemet! jeg har ikke mere pasta nu!

jeg ville bare have det lort ud i aften!
    men jeg har ikke mere at putte i bagefter

Kevin --> det er jo også det jeg har gjort... bare for meget åbenbart

Peter K --> ja det er fedt at få at vide EFTER man har monteret det...
    hehe!

Kommentér på:
Hurtigt spørgsmål! Udstødning!

Annonce