{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

shan -
shan -
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 13

forbindelse mellem radio og tænding {{forumTopicSubject}}

Jeg har en a6, hvor der ikke er nogle forbindelse mellem tænding (Dvs der hvor man starter bilen med nøglen) og radioen

Når jeg slukker bilen bliver radioen ved med at køre. Nu ville jeg gerne installerer en pioneer in dash skærm, men den kræver at denne forbindelse er der ellers aflader batteriet. Jeg spurgte hos audi, der sagde de at det vil koste ca. 1300 kr, men jeg syntes d lyder dyrt for en enkelt forbindelse.

Kan det gøres billigere, og hvordan??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forbindelse mellem radio og tænding
  • #1   4. feb 2005 find et ledningsnet over din bil, og fix det selv..?

• #2   4. feb 2005 altså et diagram over ledningsnettet.. =)

• #3   4. feb 2005 jae... nu ved jeg ikke hvor mange Amps sårn en tager, men DET skal du oxo være opmærksom på

... men 1300kr for en lus, så skal det satme oxo være en guld-core og være diamantbesat smiley

• shan -
    shan - Tilmeldt:
    maj 2004

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 13
    #4   4. feb 2005 HEHE tak... jeg tør bare ikke afleverer bilen til de små mekanikker rundt omkring, da bilen kun er 8 måneder gammel.

Ved i om nogle de der auto hifi butikker m.m. laver sådan noget. Jeg syntes der er alt for dyrt hos audi. De siger selve materialerne vil koste mig ca. 100-200 kr.. men pga arbejdslønnen løber de meget hurtigt op

• #5   4. feb 2005 Anders L
    Tror ikke den trækker noget strøm, da ACC bare er en indgang der skal have en spænding for at aktivere. Nok plejer der at sidde en sikring på, men den er ikke særlig stor

1300kr må være inklusiv timeløn

• #6   4. feb 2005 shan, hvorfor tør du ik lade en lille mekker lave det?? der er jo forsikring på hvis han laver noget lort som evt. brænder ledningningsnettet af

ville også være smart da jeg skulle sætte neon i fiesta'en og ville tilslutte det på kontakten til varmen i bagruden..fandt plus og minus osv. og koblet lortet til...prøvede lige at tænde og bum så sad jeg med en stak smeltede ledninger i hånden...så endte det med jeg satte det til remote på radio'en og det virkede, men det er der jo nok ik meget ide i hvis det er til radiotændingen hehe

Kommentér på:
forbindelse mellem radio og tænding

Annonce