665 visninger
|
Oprettet:
forbindelse mellem radio og tænding {{forumTopicSubject}}
Jeg har en a6, hvor der ikke er nogle forbindelse mellem tænding (Dvs der hvor man starter bilen med nøglen) og radioen
Når jeg slukker bilen bliver radioen ved med at køre. Nu ville jeg gerne installerer en pioneer in dash skærm, men den kræver at denne forbindelse er der ellers aflader batteriet. Jeg spurgte hos audi, der sagde de at det vil koste ca. 1300 kr, men jeg syntes d lyder dyrt for en enkelt forbindelse.
Kan det gøres billigere, og hvordan??
okt 2004
Følger: 87 Følgere: 82 Biler: 9 Emner: 213 Svar: 8.533
okt 2004
Følger: 87 Følgere: 82 Biler: 9 Emner: 213 Svar: 8.533
okt 2003
Følger: 65 Følgere: 64 Biler: 13 Emner: 10 Svar: 708
... men 1300kr for en lus, så skal det satme oxo være en guld-core og være diamantbesat
maj 2004
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 13
Ved i om nogle de der auto hifi butikker m.m. laver sådan noget. Jeg syntes der er alt for dyrt hos audi. De siger selve materialerne vil koste mig ca. 100-200 kr.. men pga arbejdslønnen løber de meget hurtigt op
nov 2004
Følger: 38 Følgere: 36 Biler: 1 Emner: 25 Svar: 1.046
Tror ikke den trækker noget strøm, da ACC bare er en indgang der skal have en spænding for at aktivere. Nok plejer der at sidde en sikring på, men den er ikke særlig stor
1300kr må være inklusiv timeløn
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 30 Biler: 6 Emner: 305 Svar: 5.636
ville også være smart da jeg skulle sætte neon i fiesta'en og ville tilslutte det på kontakten til varmen i bagruden..fandt plus og minus osv. og koblet lortet til...prøvede lige at tænde og bum så sad jeg med en stak smeltede ledninger i hånden...så endte det med jeg satte det til remote på radio'en og det virkede, men det er der jo nok ik meget ide i hvis det er til radiotændingen hehe
forbindelse mellem radio og tænding