{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Gevindundervogn på G2 {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg har for nylig monteret gevindundervogn på min golf 2, og den er kanon go at kører med. Som I ved er bagbroen fast på en golf 2. Det jeg undrer mig over når jeg sænker den er at mine bagdæk kommer til at stå skrå, altså, de krænger ind mod bilen og slider derfor kun på indersiden af dækket.
Kan det være fordi lejerne kan give lidt i sig at den får hjulene til at stå skrå... For efter min teori med fast bagbro, burde det vel ikke ændre noget i krængningen hvor meget bilen er sænket... da man ikke kan justere på en fast bagbro...

Ville være lækkert med lidt hjælp, da dækkene nok ikke holder så længe i den vinkel end normal smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gevindundervogn på G2
  • #1   25. apr 2008 Hvis dine hjul står på skrå er der to muligheder, da det ikke er meningen da den netop er fast.
    Enten er dine nav ved at rasle af din bagbro, ellers er den så rådden at den er ved at vride sig istykker, det har jeg set på en gammel passat!!
    Tror og håber ikke at dine baghjulslejer er så færdige at hjulene kan stille sig skrå for så må det lyde som en pose med granit i en tørretumbler når du kører og så skulle de nok have været skiftet!

Kommentér på:
Gevindundervogn på G2

Annonce